تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۳
۰
کد مطلب : ۱۰۸۵۹
برگزاری دومين سلسله نشست‌های ایمان و توانگری؛

حسین(ع)، امامی که باید از نو شناخت

حسین(ع)، امامی که باید از نو شناخت
این برنامه از سوم تا هشتم دی ماه برگزار می‌شود.

ضرورت تبیین این برنامه، ترویج سواد عاشورایی براساس آموزش دقیق تاریخ با استفاده از منابع معتبر، تبیین محوریت تدریس‌های عاشورایی براساس زیارت وارث و اتصال معنوی حضرت اباعبدا... با سایر انبیا وتبیین مفاهیم جدید در باب معنای زندگی است.

هم چنین از اهداف اجرای این طرح، توسعه فرهنگ دینی در مردم پایتخت با استفاده از شیوه‌های نوین تربیتی، توسعه خلاقیت در آموزش با استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه، استفاده خلاق از اسلایدهای مدون معتبر و ترویج فرهنگ تدریس در کنار حفظ سنت عظیم عزاداری، برگزاری عزاداری سنتی و ترویج مداحی عالمانه، آسیب‌شناسی رویکردهای غیرعالمانه به مفاهیم عاشورایی و ارائه عزاداری‌های ذکر شده در سنت در برابر بدعت‌های در حال گسترش و دعوت جمعیت میلیونی به مراسم شایسته بزرگداشت حضرت اباعبدا... است.

این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام برمایی، دکتر علیرضا شیری، حجت‌الاسلام سعیدی به همراه مداحی محسن غلام حسینی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند در روزهای یاد شده به سالن آمفی‌تئاتر خانه شهریاران جوان واقع در خیابان استاد نجات الهی، نبش خیابان ورشو مراجعه و یا جهت کسب ساعات این برنامه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 8-88786276 تماس حاصل كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما