تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۳۵
۰
کد مطلب : ۱۰۵۹۲

ترويج فرهنگ صحيح عزاداری بين جوانان از وظايف مسئولان هيئت‌های مذهبی است

ترويج فرهنگ صحيح عزاداری بين جوانان از وظايف مسئولان هيئت‌های مذهبی است
آيت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماينده ولی فقيه در استان مركزی در آيين عبادی ـ سياسی نماز جمعه اين هفته شهر اراک با اشاره به فرارسيدن ايام محرم و صفر گفت: حادثه كربلا و فرهنگ عاشورا از باعظمت‌ترين و ماندگارترين فرهنگ‌هاست و مسئولان هيئات مذهبی و مداحان بايد در راستای ترويج فرهنگ صحيح عزاداری بين جوانان بكوشند.

امام جمعه اراک در ادامه وظيفه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را در نهادينه كردن ارزش‌‌های اسلامی در جامعه خطير عنوان كرد و گفت: دشمنان از طريق سايت‌های اينترنتی، ماهواره و تبليغات سوء قصد دور كردن جوانان از ارزش‌های دينی را دارند.

آيت الله دری نجف‌آبادی در بخش ديگری از سخنانش به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره كرد و گفت: اين دو بازوان توانمند امام (ره) و رهبری در راستای تعالی ايران اسلامی هستند.

نماينده ولی فقيه در استان مركزی در ادامه با اشاره به حوادث اخير روز ۱۶ آذر در تهران افزود: مسئله انتخابات تمام شده و سردمداران اين جريانات نبايد اختلاف و دودستگی بين آحاد جامعه ايجاد كنند.

او همچنين مردم را به وحدت و يكپارچگی دعوت كرد و گفت: مردم بايد با آگاهی اجازه ايجاد منازعات و زمينه‌های بروز تفرقه را به دشمن ندهند.

امام جمعه اراک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز عيد سعيدغدير خم تاکید كرد: «رهبری بزرگ انقلاب اسلامی همواره سران كفر و استكبار را در بروز جريان‌های انحرافی و مناقشات در كشور تهديد می‌كند.»

نماينده ولی فقيه در استان مركزی و امام جمعه اراک گفت: پرونده هسته‌ای ايران بارها از سوی آژانس انرژی هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفته كه هر بار البرادعی و اعضای اين آژانس اقدامات ايران را در اين مورد نوعی ترويج تروريسم عنوان كردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما