تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
۰
کد مطلب : ۲۳۵۳۳
اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه ای اعلام کرد:

دعوت از عموم مردم برای شرکت در برنامه های عزاداری ایام فاطمیه

دعوت از عموم مردم برای شرکت در برنامه های عزاداری ایام فاطمیه
اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)عنوان کرد: عرشیان در سوگ فاطمه(س) نالانند، فرزندان فاطمه ناباورانه پیکر مطهر فاطمه را در آغوش کشیده، معصومانه می گریند و با ذره ذره وجودشان از مادر می خواهند که بار دیگر با آنان سخن بگوید.

در این بیانیه تاکید شده است: ماه با شرمساری، خود را پشت ابرهای سیاه پنهان ساخته تا تاریکی شب، چنان همه مدینه را بپوشاند که کسی نبیند و نداند که پیکر پاک دختر رسول خدا(ص) بر روی دستان مبارک امام علی(ع) به سوی کدامین خاک می رود.

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ای افزاید: و شب که همیشه با ناله های علی(ع) آشناست،حال شاهد مظلومیت در زمزمه های حزن انگیز اوست .

در این بیانیه عنوان شده است: ضمن عرض تسلیت ایام حزن وسوگواری ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س) به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و امت ولایت مدار و شهیدپرور استان حسینی زنجان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آحاد مردم جامعه به اطلاع می رساند به همین مناسبت برنامه های عزاداری و سوگواری و سخنرانی های تبیینی و تحلیلی حوادث صدر اسلام توسط مبلغین و هیئات مذهبی و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی برگزار خواهد گردید . لذا ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در برگزاری برنامه ها از عموم مردم برای شرکت در این برنامه ها و بهره مندی از فیوضات ایام شهادت بی بی دو عالم دعوت بعمل می آید .
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما