تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۹:۵۵
۱
۰
کد مطلب : ۱۸۹۳
یک مسوول فرهنگی:

مداحان منحرف از جامعه مداحی خارج هستند

به گزارش خیمه، معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي استان سمنان در ديدار با جمعي از مداحان و شاعران مذهبي شهرستان شاهرود، بر نظارت و حمايت از مداحان اهل بيت در سال‌جاري تاكيد كرد. 

حسين روحاني‌نژاد با تبيين و شرح وظايف كانون مداحان و شاعران مذهبي استان سمنان، نقش مداحان را در جامعه بسيار حساس و مهم خواند و افزود: مداحان اهل بيت (ع) بايد نسبت به انحراف و خرافه‌ها در محافل مذهبي حساس باشند.
 
روحاني‌نژاد با تاكيد بر جلوگيري از انحراف در برگزاري مجالس مذهبي اضافه كرد: مداحان و شعراي مذهبي بايد در اين زمينه بيشتر تلاش و از گسترش مسائل خرافي در اين گونه مجالس جلوگيري كنند. 

معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي استان سمنان با بيان اينكه مداحان منحرف از جامعه مداحي خارج‌ هستند، تصريح كرد: مداحان بايد به فرمايشات مقام معظم رهبري، مراجع عظام تقليد و علما گوش فرا دهند و خود را از انحراف دور سازند.
 
محسن محمديان، يكي از مداحان استان سمنان نيز در اين ديدار گفت: بايد با برگزاري همايش‌هاي مختلف مداحان را با انحراف‌هايي كه دامن‌گير مداحان شده است، آشنا كرد و اجازه نداد تا آنها اسير توطئه‌هاي دشمن شوند. 

بنابرگزارش فارس، وي در پايان با بيان اينكه مداحاني كه اشعار سبك و سبك‌هاي مبتذل غربي را وارد مداحي مي‌كنند از جامعه مداحان نيستند، خاطرنشان كرد: هيچيك از اين افراد در جامعه مداحان جايي نخواهند داشت و اسم آن‌ها را مداح اهل بيت(ع)‌ نمي‌توان گذاشت.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

سلام
ظواهر را رها کنید اینکه کی با چه روشی می خواند مهم نیست مهم اینست که به دل بنشیند و خالصانه باشد و تحول ایجاد کند.سبک سید جواد ذاکرمرحوم عشق اولیاءخدا را در دلها می نشاند و زمینه را برای پذیرش دستورات مترقی اسلام فراهم می کرد.