یک مسوول فرهنگی:

مداحان منحرف از جامعه مداحی خارج هستند

6 خرداد 1387 ساعت 19:55

معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي استان سمنان مداحان گفت: باید مداحان را با انحراف‌هايي كه دامن‌گير جامعه مداحی شده است، آشنا كرد و اجازه نداد تا آنها اسير توطئه‌هاي دشمن شوند.


به گزارش خیمه، معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي استان سمنان در ديدار با جمعي از مداحان و شاعران مذهبي شهرستان شاهرود، بر نظارت و حمايت از مداحان اهل بيت در سال‌جاري تاكيد كرد. 

حسين روحاني‌نژاد با تبيين و شرح وظايف كانون مداحان و شاعران مذهبي استان سمنان، نقش مداحان را در جامعه بسيار حساس و مهم خواند و افزود: مداحان اهل بيت (ع) بايد نسبت به انحراف و خرافه‌ها در محافل مذهبي حساس باشند.
 
روحاني‌نژاد با تاكيد بر جلوگيري از انحراف در برگزاري مجالس مذهبي اضافه كرد: مداحان و شعراي مذهبي بايد در اين زمينه بيشتر تلاش و از گسترش مسائل خرافي در اين گونه مجالس جلوگيري كنند. 

معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي استان سمنان با بيان اينكه مداحان منحرف از جامعه مداحي خارج‌ هستند، تصريح كرد: مداحان بايد به فرمايشات مقام معظم رهبري، مراجع عظام تقليد و علما گوش فرا دهند و خود را از انحراف دور سازند.
 
محسن محمديان، يكي از مداحان استان سمنان نيز در اين ديدار گفت: بايد با برگزاري همايش‌هاي مختلف مداحان را با انحراف‌هايي كه دامن‌گير مداحان شده است، آشنا كرد و اجازه نداد تا آنها اسير توطئه‌هاي دشمن شوند. 

بنابرگزارش فارس، وي در پايان با بيان اينكه مداحاني كه اشعار سبك و سبك‌هاي مبتذل غربي را وارد مداحي مي‌كنند از جامعه مداحان نيستند، خاطرنشان كرد: هيچيك از اين افراد در جامعه مداحان جايي نخواهند داشت و اسم آن‌ها را مداح اهل بيت(ع)‌ نمي‌توان گذاشت.


کد مطلب: 1893

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1893/مداحان-منحرف-جامعه-مداحی-خارج-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir