تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۹:۴۲
۰
کد مطلب : ۱۸۹۴
مدير كل تبليغات اسلامي استان مركزي:

انحراف در مداحی خواسته دشمن است

به گزارش خیمه، مدير كل تبليغات اسلامي استان مركزي ديدار با اعضاي مركزي جامعه مداحان و شاعران استان  گفت: با هدف جلوگيري از موازي كاري ، زمان مشخص شدن فرمانده فرهنگي كشور فرا رسيده است.

حجت‌الاسلاماحمد رضائيان  افزود: بايد بامشخص شدن متولي ويژه همه نهادها و ارگانهاي فرهنگي و تبليغي با يك برنامه مشخص و مرجع تصمصم‌گيري حركت كنند.

وي گفت: با توجه به تشديد تبليغات منفي دشمن عليه نظام مقدس اسلامي در اين زمينه نيز كشور در امور فرهنگي به صورت منسجم و متحد عمل كند.

وي افزود: دشمن براي تضعيف حوزه‌هاي علميه، روحانيت، مداحان و شاعران‌كه اثر گذارهشتند همه توان خويش را به كار گرفته و پراكنده عمل كردن نهادهاي فرهنگي موجب تقويت بيگانگانگان در اين مسير مي‌شود.

حجت‌الاسلام رضائيان گفت: تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمن عليه پايه‌هاي دين مبين اسلام و انقلاب اسلامي جدي است و در اين زمينه ما نيز بايد تمهيدات لازم را پيش بيني كنيم.

وي افزود: مداحان و شاعران از قشرهاي اثرگذار بوده و مي‌توانند با ارائه برنامه‌خوب و مورد قبول اسلام زمينه جذب و گرايش بيشتر مردم به ويژه جوانان را به مجالس مذهبي فراهم كنند.

وي به‌آموزش مستمر مداحان اشاره كرد و گفت: انحراف در امر مداحي و ارائه مطالب شبهه‌افكن خواست دشمن‌است بنابراين همه‌بايد دراين زمينه مراقب باشيم.

مديركل تبليغات اسلامي استان مركزي با گراميداشت ايام فاطميه افزود: با انجام امورفرهنگي دقيق روز به روز بر اهميت ايام فاطميه و برپايي عزاداري حضرت زهرا(س) در جامعه اسلامي افزوده مي‌شود.

وي در اين نشست از تحت پوشش بيمه‌اي ‪ ۶۰‬مداحل اهل بيت عصمت و طهارت(ع) استان خبر داد.

بنابرگزارش ایرنا، در اين نشست درباره ساماندهي مداحان و شاعران استان، تشكيل مجمع عمومي اين قشر، نحوه آموزش و شناسايي استعدادهاي برتر بحث و تبادل نظر شد‪۰‬
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما