تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۶
۰
کد مطلب : ۲۴۷۳۳

ارمغان بزرگ رسالت پیامبر(ص) عزت برای بشر بود

ارمغان بزرگ رسالت پیامبر(ص) عزت برای بشر بود
مولوی سید احمد عبداللهی بعدازظهر شنبه در نشست هم اندیشی علمای شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی اظهارکرد: خداوند در قرآن هم اقسام شکر و هم نتایج آن را بیان کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند نعمت های زیادی بر ما ارزانی داشته است، گفت: نعمت مادی، معنوی، آسمانی و نعمت هایی که احساس می کنیم و نعمت هایی که احساس نمی کنیم و باید در برابر همه اینها خدا را باید شاکر باشیم.

وی با اشاره به اینکه نعمت امنیت در راس نعمت های خداوند است، گفت: به فضل خدا و با کوشش مسئولان و ملت و تلاش های نیروهای امنیتی امروز امنیت خوبی در این کشور داریم.

مولوی عبداللهی با اشاره به شکر اعتقادی و شکر عملی و شکر زبانی بیان داشت: نعمت های پروردگار باید بازگو شود و خداوند در قرآن متذکر شده و ما را به آن نعمت ها یادآور می شود.

وی تصریح کرد: در بین این نعمت ها دو نعمت در راس همه نعمت ها است که یکی نعمت هدایت و دیگری نعمت وحدت و برادری است.

وی ادامه داد: نعمت هدایت در قرآن فراوان آمده که باید خدا را شاکر باشیم و زحمات پیامبر بود که من و شما اکنون در کنار هم هستیم و این احسان خداوندی را با جان و دل شکر کنیم.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه نعمت برادری و ایجاد الفت در دلها کار ذات رب العالمین است، تصریح کرد: پیامبر توحید ربوبی و بشری را برای ما به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه درود بر پیامبر و اهل بیت پیامبر(ص) جزئی از نماز است و نقطه اشتراک بین مسلمانان عالم است، ادامه داد: پیامبر به ما درس اخوت مهربانی و فکر داد.

وی با تاکید بر اینکه ما برای ترویج دین پیامبر باید نسبت به مسلمانان رحیم و رئوف باشیم، تصریح کرد: اما متاسفانه شاهد هستیم مسلمان سرزمین مسلمان را ویران می کند و زن و کودک مسلمان را به خاک و خون می کشد.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه ارمغان بزرگ رسالت پیامبر(ص) عزت برای بشر بود، گفت: با آمدن پیامبر انسان عزت پیدا کرد .
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما