تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۷
۰
کد مطلب : ۲۴۲۱۱

دانشجویان غرب کشور به جای مشهد، عازم عتبات می شوند

دانشجویان غرب کشور به جای مشهد، عازم عتبات می شوند
فرید دوستی، معاون اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان ایلام، با اشاره به این مطلب گفت: با توجه به بررسی‌هایی انجام شده مقرر شد به علت دور بودن دانشجویان غرب کشور به حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و هزینه زیاد آن پیش طرح «در مسیر بهشت» را ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: کلیت طرح در مسیر بهشت مبنی بر این است که ما بتوانیم هدیه ازدواج زوج‌های دانشجوی منطقه غرب کشور را که قرار بود به حرم امام رضا(ع)، اعزام شوند به عتبات عالیات تغییر دهیم.

دوستی تصریح کرد: اردوی عتبات عالیات ۵ روزه است که ۲ روز در نجف و سه روز در کربلا خواهد بود با این امید که دانشجویان زندگی خودشان را در صحن و سرای امام علی(ع)، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) آغاز کنند.

مدیر اجرایی نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به برنامه هایی که در این پنج روز انجام خواهد شد، گفت: اولین برنامه جشن ازدواج دانشجویی در مسیر بهشت است که در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه جاری با حضور همه زوج های دانشجو برگزار می شود.

وی افزود: کارگاهی را هم با عنوان زندگی پایدار و ازدواج آسان و زندگی اسلامی و مواردی که باید در زندگی رعایت شود، با حضور اساتید این حوزه‌ها برگزار خواهد شد.

دوستی ادامه داد: مقرر شده است که در کربلا و نجف هم هرکدام از کاروان ها یک کارگاه در خصوص ازدواج، جوانان و مشاوره خانواده داشته باشند. در طول این دوره‌ها، اساتید بزرگی همچون آیت الله فاطمی نیا و دکتر حبشی با دانشجویان همراه هستند.

مدیر اجرایی نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجویان در این ایام یک روز هم مهمان سفره حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت سید الشهدا(ع) خواهند بود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما