تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۹
۰
کد مطلب : ۲۰۶۴۶

انتشار فراخوان اشعار آیینی با موضوع پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع)

انتشار فراخوان اشعار آیینی با موضوع پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع)
حامد پورشعبان، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گیلان از انتشار فراخوان اشعار آیینی با موضوع پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) خبر داد.

وی افزود: شاعران گیلانی می‌توانند آثار خود را به صورت تایپ شده بر روی یک صفحه A۴ به حوزه هنری گیلان ارسال کنند. درج نام و نام‌خانوادگی، سال تولد، محل تولد، نشانی پستی و اینترنتی و شماره تماس شاعر ضروری بوده و آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ مهر ۱۳۹۳ است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گیلان ادامه داد: آثار در چهار جلد با عنوان گزینه شعرهای مذهبی گیلان منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی گیلان، رشت، پارک قدس، خیابان ملت، حوزه هنری گیلان ارسال و یا با شماره‌های ۴- ۳۲۴۵۵۷۱ – ۰۱۳۱ واحد آفرینش‌های ادبی تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است، پیش از این کتاب «ترانه‌های نیم‌روز» مجموعه شعر عاشورایی شاعران استان گیلان و «همسایه بلند سپیدار» مجموعه شعر انتظار توسط حوزه هنری گیلان و به کوشش فرامرز محمدی‌پور گردآوری و منتشر شده بود. در این گزینه سعی می‌شود علاوه بر به روز شدن اشعار شاعران استان، اشعار با موضوع پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) گردآوری و منتشر شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما