تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ تير ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۲۵
۰
کد مطلب : ۲۰۵۶

هشتاد و هشتمین شماره نشریه "موعود" منتشر شد

به گزارش خیمه، سرمقاله، گفت و گو و میزگرد، مقالات، ترجمه، شعرو ادب، سخنرانی و معرفی کتاب از جمله عناوین بخش های مختلف این ماهنامه را تشکیل می دهند.

جادوی رسانه، تربیت نسل منتظر، دست توسل به یاس، رویکرد استراتژیک به اخبار آخرالزمان، راز غیبت، امتحان مردم، آخرین دولت، غیبت نعمانی و مدعیان دروغین برخی ازعناوین شماره جدید ماهنامه موعود را در برگرفته است.

همچنین در بخش شعر و ادب این ماهنامه مطالبی با عناوین جمال آفتاب، حرفی برای گفتن، میهمان ماه، و شعر فاطمی منتشر شده است.

پس خدا برگزید شیعیان را، از میان خبرها، شکیبایی در عصر غیبت، راوی بافضلیت و مسابقه تبسم ظهور نیز برخی دیگر از هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه موعود را به خود اختصاص داده است.

سردبیر موعود در سرمقاله شماره جدید این ماهنامه در مطلبی با عنوان جادوی رسانه ها فتنه رسانه را در آخرالزمان بزرگترین فتنه معرفی کرده و می افزاید: قدرت نفوذ و میدان عمل و حضور این جادوی قرن بیست و یکم آن را به بلای همه گیر آخرین عصر از حیات انسان در سال های قبل از ظهور مبدل ساخته است.

وی در ادامه این مطلب استفاده صاحبان قدرت و زرسالاران یهودی را به عنوان اولیای شیطان از رسانه برای تحکیم پایه های سلطه و منفعل ساختن مستضعفان را از دیگر شئونات رسانه های بیان می کند و با اشاره به دلایلی ادامه می دهد: مستندات و نمونه های آثار سمعی و بصری غربی نشان می دهد که از اولین سال های اختراع دوربین و سینما معارضه و مقابله با «معنی، معنویت و اسلام و شرق اسلامی» جز لاینفک محصولات رسانه های غربی بوده است.

سردبیر موعود در ادامه این سرمقاله آورده است: متاسفانه ضعف درک و شناخت صاحبان امضا و ثروت در رسانه های کشورهای اسلامی درباره شرایط تاریخی ویژه ای که در آن به سر می بریم از یک سو و ناتوانی آنان از درک و شناسایی جایگاه رسانه ها در جهان امروز و بالاخره ناتوانی در به کارگیری این ابزار موجب شده تا از رسانه ها به عنوان اسباب سرگرمی و تفنن و بازی های سیاسی استفاده شود، ...

گفتنی است ماهنامه موعود به مدیر مسوولی و سردبیری اسماعیل شفیعی سروستانی منتشر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما