تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۱
۰
کد مطلب : ۱۸۷۸۵

انتقال ندادن تجربه‌ها از خلاهای جدی هیئات مذهبی است

انتقال ندادن تجربه‌ها از خلاهای جدی هیئات مذهبی است
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد رضا زائری در نخستین نشست فصلی شورای هیئات مذهبی، با بیان این که اگر اصلاحی باشد در هیئات مذهبی است و اگر خطری هم باشد باز هم در هیئات مذهبی است، گفت: یکی از خلاهای جدی در هیئات مذهبی انتقال ندادن تجربه‌هاست.

وی ادامه داد:‌ این که هیئتی تجربه‌های مفید خود را در اجرای برنامه های مختلف به هیئتی دیگر انتقال دهد بسیار اهمیت دارد. هدف ما از به راه انداختن نشریه خیمه همین بوده است البته من مدعی نیستم صد در صد موفق عمل کرده‌ایم چون فعالیت در فضای خاص هیئات مذهبی کار آسانی نیست.

زائری در بخش دیگری از سخنانش به برنامه ها و فعالیتهای موسسه و انتشارات خیمه اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه فعالیتهای سازمان تبلیغات اسلامی مخصوصا در چند سال اخیر در مسیری کاربردی و ناظر به واقعیت‌های بیرونی بوده است.

وی به اهمیت بسیار بالای مساله مدیریت در هیئات مذهبی و لزوم توجه بیشتر به آن اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را همین هیئات مذهبی اداره کردند.

مدیر مجموعه فرهنگی سرچشمه با تاکید بر این که اطلاعات مفید مربوط به هیئات مذهبی باید جمع آوری شود، اضافه کرد: بزرگانی که در عرصه هیئات مذهبی فعالیت کرده اند یکی یکی دارند از دست می روند حتی میراث فرهنگی هیئات مذهبی بعضی از روستاهای کشور در حال از بین رفتن است. وظیفه ماست که میراث فرهنگی هیئات مذهبی را حفظ کنیم و به نسل بعدی انتقال بدهیم.

گفتنی است، نخستین نشست فصلی شورای هیئات مذهبی در سال جاری صبح دیروز در سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما