تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
۰
کد مطلب : ۱۸۷۷۶

وظیفه هیئات مذهبی، بسترسازی برای رهنمون شدن مردم به بهشت است

وظیفه هیئات مذهبی، بسترسازی برای رهنمون شدن مردم به بهشت است
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا معممی مقدم افزود: چنانچه مجالس مذهبی بتواند محتوا و مضمون معارف دینی را بر اساس اقتضائات زمان و نیاز مخاطب ارائه کند، موفق عمل کرده است.

وی مجالس مذهبی را که مشحون از عشق به ائمه طهاراست و مردم را با عروه الوثقی امامت، به توحید متصل می‌کند یکی از مهمترین روش‌های سبک زندگی اسلامی برشمرد و تصریح کرد: دراین منظومه مبلغین و ستایشگران در هیئات مذهبی مردم را نه با زور بلکه با افزایش معرفت و عشق به خاندان عصمت و طهارت (ع )به حیات طیبه سوق می دهد که قطعا رضوان الهی را به دنبال خواهد داشت.

معممی مقدم یادآور شد: درخواست ما این است که شما فعالان فرهنگی و مذهبی نسبت به شیوه‌های عملیاتی کردن مدیریت جهادی درهیئات مذهبی برنامه‌ریزی کنید.

وی تاکید کرد:شما باید بر اساس اولویتها و مخاطرات اسلام و انقلاب فعالیت کنید. امروز مجاهدان سوریه و عراق که با تکفیری‌ها جهاد می‌کنند منتظران حقیقی و واقعی امام عصر (عج) محسوب می‌شوند چون حقیقت امر این است که استکبارمی‌خواهد اسلام وهابی حاکم باشد نه اسلام انقلابی.

گفتنی است،نخستین نشست فصلی شورای هیئات مذهبی در سال جاری صبح شنبه در سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما