تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
۰
کد مطلب : ۱۷۷۰۶

این اشک رازدار، رکورد دار شد

این اشک رازدار، رکورد دار شد
«اشک باید رازدار باشد؛ بایدها و نبایدهای عزاداری در بیانات مقام معظم رهبری» که از سوی انتشارات میراث اهل قلم منتشر شده است، با شمارگان ۱۵۰ هزار نسخه به این عنوان دست یافت.

چاپ نخست کتاب «اشک باید رازدار باشد؛ بایدها و نبایدهای عزاداری در بیانات مقام معظم رهبری» گردآوری شده توسط سیدمرتضی مفیدنژاد به بهای ۲۰ هزار ریال منتشر شده است. این کتاب دربرگیرنده گزیده‌ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره «محرم الحرام و نهضت عاشورای حسینی» است که بین سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۸۵ در جمع‌های مختلف مبلغان دینی، مداحان اهل بیت(ع)، واعظان و خطیبان و قشرهای مختلف مردم از سوی ایشان بیان شده‌اند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی خانه کتاب، کتاب‌های حوزه دین در فاصله زمانی ۱۹ تا ۲۳ بهمن، رتبه پنجم متوسط شمارگان کتاب‌های منتشره را به دست آوردند.

در این بازه زمانی تعداد دو هزار و ۲۸۴ عنوان کتاب از سوی ناشران کشورمان منتشر شدند که از این میان، کتاب‌های حوزه دین با ۲۱۹ عنوان در رتبه پنجم جدول رده‌بندی کتاب‌های منتشره قرار گرفتند.

کتاب‌های حوزه‌های علوم عملی، کودک و نوجوان، علوم اجتماعی و ادبیات رتبه‌های اول تا چهارم را به ترتیب با ۳۹۰، ۳۸۲، ۳۲۸ و ۳۲۵ عنوان کتاب کسب کردند.

کتاب‌های حوزه‌های کلیات نیز با ۴۷ عنوان، کمترین کتاب‌های منتشر شده در این زمان را شامل شدند.

از میان ۲۸۴ کتاب منتشر شده حوزه دین در این فاصله زمانی، تعداد ۱۸۸ اثر تالیفی و ۳۱ کتاب ترجمه‌شده بوده‌اند، ۱۴۳ عنوان برای نخستین‌‌بار و ۷۶ عنوان تجدیدچاپی بوده‌اند، ۱۰۶ اثر توسط ناشران تهرانی و ۱۱۳ اثر از سوی ناشران شهرستانی منتشر شده‌اند، متوسط شمارگان این آثار یک هزار و ۲۳۵ نسخه و متوسط صفحه ۲۷۱ صفحه بوده است.
مرجع : خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما