تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۵۰
۰
کد مطلب : ۱۵۹۴

بيرق سرخ حسينی در آلمان همزمان با سالروز رحلت پيامبر(ص) به اهتزاز در می آید

بيرق سرخ حسينی در آلمان همزمان با سالروز رحلت پيامبر(ص) به اهتزاز در می آید
به گزارش خیمه، بيرق سرخ حسينی كه از سوی بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس كشورمان به اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانشجويان مقيم اروپا اهدا شده است، پس از اهتزاز پرشور در پايتخت فرنسه به كشور آلمان ارسال شد تا در سالروز رحلت جانسوز پيامبر اعظم(ص) و سبط اكبر حضرت امام حسن مجتبی(ع)، شب جمعه در مركز اسلامی‌ هامبورگ به اهتزاز درآيد.

اين پرچم با حضور دانشجويان و ايرانيان مقيم آلمان و ساير مسلمانان اين كشور در اين مركز به اهتزاز در می‌آيد.

ايرانيان و مسلمانان ساير كشورهای مقيم آلمان برای مشاهده اين بيرق مقدس لحظه شماری می‌كنند و از هم‌اكنون دانشجويان، ايرانيان و مسلمانان مقيم آلمان خود را آماده استقبال از اين نماد حسينی كرده‌اند.

يكی از ايرانيان مقيم هامبورگ گفت: ازمسئولین اين حركت روحانی قدردانی می‌كنيم و اميدوار هستيم اين حركت همچنان و در ساير مناسبت‌های مذهبی ادامه پيدا كند.

وی تصريح كرد: به دليل اهانت‌های بی‌شرمانه به ساحت قرآن مجيد و پيامبر اكرم(ص) همزمان با اهتزاز اين پرچم مقدس در ميان فريادهای يا حسين(ع) از اين حركت شيطانی ابراز انزجار می‌شود؛ برگزاری زيارت رسول الله(ص)، دعای كميل و زيارت عاشورا و اجرای دعای فرج حضرت مهدی(عج) از ديگر برنامه‌هايی است كه همزمان با اهتزاز اين بيرق مقدس در مركز اسلامی هامبورگ آلمان به اجرا درخواهد آمد.

بيرق سرخ حسينی قرار است پس از اهتزاز در اين مركز به شهر منچستر انگليس منتقل شده و همزمان با سالرروز شهادت امام رضا(ع) در اين مركز نيز با حضور دانشجويان، ايرانيان و مسلمانان مقيم انگلستان به اهتزاز درآيد. 

خاطر نشان می شود، اخبار اهتزاز اين بيرق مقدس در پايگاه‌های اينترنتی ايرانيان و مسلمانان مقيم اروپا بازتاب گسترده‌ای داشته است.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما