تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۰۱
۰
کد مطلب : ۱۴۲۷۰

کتاب گویای صحیفه سجادیه در فضای مجازی قرار گرفت

کتاب گویای صحیفه سجادیه در فضای مجازی قرار گرفت
جامعه: پایگاه ایران صدا، کتاب صحیفه سجادیه، شامل ادعیه مربوط به امام سجاد(ع) را‌ در قالب کتاب گویا بر روی سایت اینترنتی ایران صدا منتشر کرد.

بنا به این گزارش، کتاب‌های‌ گویا شامل متون کتاب‌ها و قطعه‌های صوتی خوانده شده است که به صورت فایل‌های صوتی در سایت این رادیو اینترنتی منتشر شده است.

در بخش مکتوب این قسمت می‌خوانیم: صحیفه سجادیه اثر جاودانه حضرت زین العابدین علیه السلام، یکی از جامع‌ترین و ارزنده‌ترین منابع فرهنگی ناب اسلامی است که از جهت اهمیت پس از قرآن و نهج البلاغه قرار دارد و اخت القران‌، زبور آل محمد و انجیل اهل بیت لقب گرفته است که در سه جلد شامل دعاهایی در حمد و ستایش پروردگار و دعاهایی در بیان توبه و پشیمانی بندگان به درگاه خداوند پیش‌بینی شده است. همچنین دعاهایی ویژه زندگی روزمره انسان‌ها در دیگر جلد این مجموعه گنجانده شده‌اند.

در جلد سوم این کتاب می‌توانید دعاهایی پیرامون هنگامی که امر مهمی یا حادثه ناگواری وارد می‌شود و هنگام رنج و آلام روزگار، دعای آن حضرت در پناه بردن به خدا از هر چه مکروه و ناپسند است و هر چه اخلاق و کردار زشت است، دعای آن حضرت در طلب حسن عاقبت و خیر خاتمت را خوانده و به صوت ان گوش دهید.

علاقمندان می‌توانند متن به همراه صوت صحیفه سجادیه را از پایگاه ایران صدا دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما