تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۳۴
۰
کد مطلب : ۱۰۷۷۶

معرفی شش هزار همیار محرم از سوی هیئت‌ها به پلیس

معرفی شش هزار همیار محرم از سوی هیئت‌ها به پلیس
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به آمار هیئت‌های مذهبی در تهران اعلام كرد كه در پایتخت حدود ۱۳هزار هیئت، دو هزار و ۵۰۰مسجد، ۱۲۰ حسینه، چهار و ۳۰۰هیئت دائمی، پنج هزار هیئت موردی و ۵۵۰ هیئت مدرسه‌ای وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سردار رجب زاده گفت: اقدامات لازم برای برگزاری منظم مراسم‌ ماه محرم انجام شده و جلساتی با ادارات تبلیغات اسلامی، شهرداری، اورژانس، هلال احمر و آتش‌نشانی تشكیل شده است. ضمن اینكه جلساتی نیز برای هماهنگی با مسئولان هیئت‌ها برگزار شده كه در این راستا مسائلی كه باید رعایت شود، توضیح داده شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از معرفی شش هزار همیار محرم از سوی هیئت‌ها به پلیس خبر داد و گفت: افراد معرفی شده نسبت به اقداماتشان از سوی پلیس توجیه شده‌اند و منشوری نیز تحت عنوان «همیاران پلیس» از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، شهرداری، آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر تهیه شده كه بر این اساس تمام مواردی كه باید از سوی هیئتها رعایت شود، ذكر و در بین هیئت‌های عزاداری توزیع شده است.

او همچنین خاطرنشان كرد: نشست هم‌اندیشی با مسئولان كشوری و لشگری در طرح‌های انتظامی و ترافیكی مربوط به ایام محرم هم برگزار و نتایج مورد نظر به واحدهای زیر مجموعه ابلاغ شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما