تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۸
۰
کد مطلب : ۹۰۹۸

«پیام و پیامبر» منتشر شد

«پیام و پیامبر» منتشر شد
کتاب « پیام و پیامبر» که پیرامون منش،سیره و شخصیت پیامبر(ص) در قرآن، تاریخ و روایات است به در ۳۵ گفتار تهیه و تدوین شده است.

گفت وگو با آیت ‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با عنوان «تاملی در حیات تبلیغی پیامبر» آیت‌ الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان و رییس بنیاد بین‌المللی ‌الغدیر با عنوان «پیامبر و دستاوردهای فرهنگی، تبلیغی حج و حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، رییس دادگاه عالی انتظامی قضات با عنوان «روش‌های فرهنگی - ارتباطی رسول الله(ص)» از مطالبی است که توسط برخی از مراجع و شخصیت‌های روحانی به نگارش درآمده است.

گفت‌وگو با حسن بنیانیان، رییس حوزه هنری، غلامعلی افروز، رییس سازمان نظام روان‌شناسی کشور و فاطمه آلیا نماینده مجلس شورای اسلامی نیز از سلسله گفتارهایی است که از سوی مسئولان کشوری نوشته شده است.

مصاحبه با عماد افروغ با عنوان «ارتقای معرفت نبوی در جامعه»، مهدی شجاعی باعنوان «جایگاه پبامبر در ادبیات فارسی»، محمدرضا سرشار با نام «از هر زبان که می‌شنوی نامکرر است» و محمدعلی مجاهدی با عنوان «شعر نبوی، سرشاخه شعر دینی» از دیگر مطالب پژوهشی این کتاب است.

همچنین میزگردی که با حضور کارگردانان سینما درباره ساخت سریال پیامبر (ص) همچون فرج الله سلحشور، جمال شورجه و شهریار بحرانی برگزار شده بود، در این کتاب با عنوان «جامعه هنری و سیره رسول الله» تنظیم و در این کتاب گنجانده شده است.

این کتاب در شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و ۳۲۳ صفحه در قطعی رقعی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.
مرجع : حوزه هنری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما