تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۱۴
۰
کد مطلب : ۷۰۲۹
مقتدي صدر:

اين سخنراني‌ها هرگز ملت‌هاي عربي و اسلامي را فريب نمي‌دهد

اين سخنراني‌ها هرگز ملت‌هاي عربي و اسلامي را فريب نمي‌دهد
مقتدي صدر در بيانيه‌اي در واكنش به سخنراني باراك اوباما اظهار داشت: اين سخنراني‌ها هرگز ملت‌هاي اسلامي و عربي را فريب نخواهد داد و مقاومت و مخالفت‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ايسنا، مقتدي صدر از روحانيون شيعه‌ عراق در بيانيه‌يي اظهار داشت: ما هرگز صحبت‌ها و حرفهاي دولت آمريكا را باور نمي‌كنيم و تنها در صورت خروج نيروهاي آمريكايي از عراق و افغانستان و پايان دادن آمريكا به حمايت‌هايش از دشمن اسراييلي چنين حرفهايي را باور مي‌كنيم.

صدر افزوده است: اوباما نمي‌تواند سياست‌هاي آمريكا را تغيير دهد چرا كه متخصصاني هستند كه سياست‌هايي را مشخص كردند واين سياست‌ها مخالف اسلام است و ادامه خواهد داشت.

مقتدي صدر تصريح كرد: ما از رهبر تروريست‌ها انتظار نداريم كشتار غير نظاميان در عراق و افغانستان و پاكستان را مورد انتقاد قرار دهد. ما از حمايت‌گر اسراييلي و هم‌پيمان نخست آ‌ن توقع نداريم كه خود را نزديك به مسلمانان و اعراب بدانند.

سيد حسن الحسيني خطيب مسجد الكوت نيز از سخنراني باراك اوباما انتقاد كرد و گفت: اين اظهارات مخالف واقعيت‌هاي عراق است.

وي تصريح كرد: باراك اوباما مي‌خواست از طريق اين سخنراني‌اش نشان دهد كه آمريكا خواهان برقراري صلح است اما واقعيت‌هاي عراق عكس آن را نشان مي‌دهد.

حسيني افزود: باراك اوباما از آيات قرآن كريم در سخنراني‌اش استفاده كرد اما ارتش آمريكا به منزل شهروندان ما حمله مي‌كنند هم‌چنان كه رژيم صهيونيستي نيز به كشتار فلسطيني‌ها ادامه مي‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما