تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۰
۰
کد مطلب : ۶۷۱۹

تشکیل جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در لرستان

تشکیل جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در لرستان
 مديركل تبليغات اسلامي لرستان در این جلسه گفت: «ما وظيفه داريم افرادي را كه كار خير انجام مي‌دهند، تشويق كنيم و بر اساس آيين‌نامه ارسالي مركز عمل كنيم و پس از تكميل فرم‌هاي مربوطه پرونده براي هيئات تشكيل شود.»

حجت‌الاسلام قنبرعلي خادمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اجراي برنامه‌هاي ويژه ايام فاطميه از برگزاری دسته‌روي دسته‌هاي عزاداري به صورت منسجم در دو جايگاه مركزي واقع در سبزه ميدان و مصلاي الغدير خبر داد.

وی راه‌اندازي تلفن گويا به منظور دسترسي و تهيه مبلغ و مداح ويژه اين ايام در اداره كل تبليغات اسلامي و تهيه پلاكادر اهدايي ويژه به منظور هيئات مذهبي و دعوت از سخنرانان مطرح كشوري را از برنامه‌هاي دهه دوم اداره كل تبليغات اسلامي استان لرستات ذكر كرد.

مديركل تبليغات اسلامي لرستان در ادامه غني بخشي محتوايي عزاداري‌ها و جلوگيري از آسيب‌هاي انحرافي هيئات و پاسخگويي به شبهات مطروحه از طرف دشمنان اسلام و مسلمانان را از جمله وظايف مبلغان اعزامي عنوان كرد و به تاثیرگذاری بسیار زیاد مبلغانبه ویژه بر افراد جوان اشاره کرد.

خادمي افزود: «مجوزها بايد طوري صادر شوند كه فاصله مكاني رعايت شده تا در ايام عزاداري‌ها تداخل و درگيري كمتر شود.»

وی اعزام 250 مبلغ دینی به روستاهای استان لرستان را برای اقامه عزاداری برای نخستین بار نوید داد.

مديركل تبليغات اسلامي لرستان همچنين برگزاري كلاس‌ها و برنامه‌هاي آموزشي مختلف را براي مداحان و ذاكران‌ از جمله برنامه ويژه اين اداره ذكر كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما