تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۴۸
۰
کد مطلب : ۱۶۸۵

برگزاری جلسه هم انديشي هيئت هاي مذهبي بانوان در تبریز

برگزاری جلسه هم انديشي هيئت هاي مذهبي بانوان در تبریز
به گزارش خیمه، حجت الاسلام احمد حميدي با اشاره به اهميت و ارزشمندي فعاليت هاي ديني در هيئت هاي بانوان گفت: فرهيختگاني که مسئوليت فرهنگ سازي ديني را بر عهده مي گيرند، بايد از آفاتي که نسل جوان را در حوزه ديني تهديد مي کند، آگاهي لازم را داشته و راه هاي مقابله با آن را نيز به کار بندند. 

وي افزود: بايد با برنامه هايي مدون براي تقويت ايمان و محبت اهل بيت(ع) در ميان نسل جوان؛ تلاش دشمنان براي فاصله انداختن بين جوانان و اسلام خنثي کنيم، چرا که پيروزي انقلاب، دفاع از کيان كشور در طول 8 سال جنگ تحميلي و همه پيشرفت ها به خاطر تکيه بر آموزه هاي ديني اتفاق افتاده است. 

حجت الاسلام حميدي همچنين با اعلام حمايت از کانون هاي فرهنگي، مذهبي بانوان تصريح کرد: در اداره تبليغات اسلامي استان محدوديتي براي پذيرش تاسيس کانون نداريم و در حال حاضر 33 کانون ويژه برادران وجود دارد که فعاليت هاي قرآني ـ ديني، مراسم ها و مسابقات را برگزار مي کند.
 
وي با استناد به احاديث ائمه معصومين(ع) گفت: شيعيان واقعي مانند طلاي سرخي هستند که با هر مشقتي بر زيبايي، جلوه گري و استحکام آنان افزوده مي شود و هيئت هاي مذهبي مي توانند با ذکر فضايل و مناقب حضرت زهرا«س» به عنوان سرور بانوان دو عالم به ويژه در نزديکي ايام فاطميه فضا سازي معنوي مناسب را انجام داده و به استحکام ايمان و معنويت جوانان بيفزايند. 

گفتني است، در ادامه اين نشست حجت الاسلام نظري با بيان جريان هاي انحرافي موجود به ويژه در زمينه مهدويت، خواستار هوشياري و آگاهي هر چه بيشتر مسئولان هيئت هاي مذهبي بانوان شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما