تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۱۴
۱
۰
کد مطلب : ۵۰۶۹

وضعيت عزاداري‌ها در دهه اول محرم بررسی شد

وضعيت عزاداري‌ها در دهه اول محرم بررسی شد
به گزارش خیمه، چهاردهمين جلسه ستاد مركزي ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي با حضور دكتر سيدمهدي خاموشي، رئيس سازمان تبليغات اسلامي و سردار اسماعيل احمدي‌مقدم، فرمانده نيروي انتظامي و نمايندگان تام‌الاختيار نهادها و دستگاه‌هاي ذ‌‌ي‌ربط كشور برگزار و دهه اول محرم جاري بررسي شد.

در اين جلسه حجت‌الاسلام حسين روحاني‌نژاد، رئيس ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي و معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان با توجه به مستندات و گزارش‌هاي رسيده از سراسر كشور به تحليل وضعيت عزاداري‌ها در دهه اول محرم سال جاري پرداخت.

در ادامه جلسه نيز تمام اعضاي ستاد از شور و شعور مضاعف مردم در مراسم‌ عزاداري محرم امسال و بسترسازي به وجود آمده توسط ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي و اقدامات ايجابي اين ستاد براي ساماندهي عزاداري‌ها تقدير و تشكر كردند.

چهاردهمين جلسه ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي با حضور نمايندگان تام‌الاختياري از نيروي انتظامي، سازمان تبليغات اسلامي، نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها، صدا و سيما،دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، وزارت اطلاعات و وزارت ارشاد دوم بهمن برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

عليرضا
Satellite Provider
عالي است