تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
۰
کد مطلب : ۲۲۰۳۰

محرم امسال در هیچ جای کشور مشکل امنیتی نداشتیم

محرم امسال در هیچ جای کشور مشکل امنیتی نداشتیم
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شصت و ششمین نشست ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی پیرامون بررسی مناسبتهای ماه محرم و اربعین حسینی در سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان در ابتدای این نشست با اشاره به شرایط خاصی که در جهان اسلام به وجود آمده گفت: با توجه فعالیت گروه های تکفیری برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی این نگرانی را داشت که خدای نکرده این گروه ها بخواهند در کشور اختلالی در عزاداری مردم به وجود بیاورند که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی در محرم امسال در هیچ جای کشور مشکل امنیتی نداشتیم.

وی ادامه داد: امسال الگویی که مقام معظم رهبری از لحاظ شکلی و محتوایی برای عزاداری سالار شهیدان معرفی کرده بودند بیشتر مورد توجه قرار گرفت. میزان نذورات مردم هم نسبت به سالهای گذشته بسیار بیشتر بود. مردم هر آنچه داشتند در راه سیدالشهدا
در طبق اخلاص گذاشتند.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضران به ارائه گزارشی از فعالیت دستگاه متبوع خود در ماه محرم پرداختند.

گفتنی است، جلسات ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با حضور نمایندگان تام‌الاختیاری از نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، صدا و سیما،دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، وزارت اطلاعات و وزارت ارشاد برگزار می‌شود.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما