تاریخ انتشار
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵
۰
کد مطلب : ۳۴۶۵۷

شهردار مشهد: از هیئات مذهبی مشهد می‌خواهم به شهرداری مشهد کمک کنند

شهردار مشهد: از هیئات مذهبی مشهد می‌خواهم به شهرداری مشهد کمک کنند
محمدرضا کلائی شهردار مشهد افزود: گفته‌اند می‌خواهند هویت شهر مشهد را عوض کنند، ما و شما که هستیم که هویت شهر مشهد را عوض می‌کنیم؟
 
*رئیس شورایی که برادر شهید است، عضو شورایی که خواهر دو شهید است، عضو شورایی که غواص عملیات‌های دفاع مقدس بوده، می‌خواهند هویت شهر را عوض کنند؟! ما نوکر حضرت رضا(ع) هستیم.
 
*اگر مشکلی داشتید می‌آمدید به خودمان می‌گفتید که این دغدغه‌ها را دارید، نه از طریق رسانه، سایت و کانال؛ اگر گوش نمی‌کردیم اقدام می‌کردید. مشخص است هدف چیز دیگری است.
 
*گفته‌اید می‌خواهند هویت شهر را عوض کنند و ما نمی‌گذاریم، مگر ما می‌خواهیم و یا می‌توانیم هویت شهر مشهد را عوض کنیم؟ اگر قصد تسویه حساب دارید جایش اینجا نیست.
 
*من برای خدمت آمدم اگر دوستان فکر می‌کنند با این موضوعات حاشیه‌ای می‌توانند شهر را به هم بریزند و یا ما را از خدمت به مردم دور کنند، کور خوانده اند! ما با تمام توان می‌خواهیم به مردم و زائران حضرت رضا(ع) خدمت کنیم و آثار آن را سال آینده خواهید دید.
 
*ما سرمان به این موضوعات بند نمی‌شود و تمام توانمان را برای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت.
 
*از هیئات مذهبی مشهد می‌خواهم به شهرداری مشهد کمک کنند تا صبح شهادت حضرت فاطمه(س) ساکنان مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهر را اطعام کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما