تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۶۴۳۰

هیئات مذهبی، موثرترین تشکل دینی مردم نهاد هستند

هیئات مذهبی، موثرترین تشکل دینی مردم نهاد هستند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام علی کاروند، گفت: هیئات مذهبی گسترده ترین تشکل دینی و مذهبی در تجلی مشارکت عمومی کشور هستند که در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اقدام به برگزاری محافل در مساجد و اماکن عمومی می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی به‌عنوان پرچمداران نهضت حسینی با معرفی اسلام اصیل با محتوای غنی با ترفندهای مرموزانه دشمنان مقابله خواهند کرد،افزود: از مهم ترین وظایف هیئت های مذهبی ترویج فرهنگ اصیل اهل بیت(ع) است که باید در راستای توسعه فضای فرهنگی و دینی جامعه نقش موثری ایفا کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان،آسیب شناسی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی، ارتقاء علمی و فرهنگی هیئات مذهبی و ارائه راهکارهای اساسی برای زدودن خرافات را از وظایف شورای هیئات مذهبی دانست که باید با دقت و ظرافت خاصی اجرا شود.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اهمیت توسعه ارزش‌های اصیل اسلامی و شعائر دینی در جامعه،اظهار داشت: مردمی بودن هیئات مذهبی و تلاش برای اجرای برنامه‌های عزاداری توسط آن عزیزان حائز اهمیت است.

وی،اظهار داشت: در این برهه از زمان وظیفه هیئات مذهبی سنگین است که باید با اجرای برنامه‌های صحیح به مقابله و خنثی کردن تهاجمات فرهنگی بپردازند و راه مقابله با این تهاجمات ناجوانمردنه تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما