تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
۰
کد مطلب : ۳۴۵۵۸

مداحان باید هیئات مذهبی را از آسیب سیاسی بازی دور کنند

مداحان باید هیئات مذهبی را از آسیب سیاسی بازی دور کنند
سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری روز پنجشنبه در دیدار با جامعه مداحان شهرستان قرچک گفت: ذاکرین اهل بیت، موتور محرک فرهنگی کشور هستند که می توانند وحدت و انسجام را در سایه ارزش های اسلامی حفظ کنند.
وی افزود: مداحان پیام رسانان اهل بیت عصمت و طهارت هستند که اهداف و الگوهای عملی آن بزرگواران را با زبان شعر و مدح به نسل امروز معرفی می کنند.
وی تأکید کرد: یکی از مهمترین وظایف مداحان در هر مجلس و محفل، انتقال پیام عاشورا به جامعه است.
شهیری افزود: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به دلیل زحمات مادحین و نشستن پای روضه اهل بیت عصت و طهارت راه حق را یافته و برای کشور عزت آفرینی کردند ، در هیأت های مذهبی قدرشناسی از شهدا فراموش نشود.
وی تصریح کرد: امروز ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب واقع شده است و مادحین اهل بیت باید در مراسم مختلف، دستاوردهای انقلاب را بازگو کرده و یاد امام و شهدای انقلاب را زنده نگاه دارند.
فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک با بیان این که دشمن در صدد کاشت بذر ناامیدی و القای ناکارآمدی نظام در جامعه است افزود: امروز ایران اسلامی با عنایات خداوند متعال، تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت و استقامت مردم ، به مسیر رو به رشد و ترقی خود ادامه می دهد و لازم است که به منظور خنثی کردن توطئه دشمنان، دستاوردهای نظام در هم مجلس و محفلی بازگو شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما