مداحان باید هیئات مذهبی را از آسیب سیاسی بازی دور کنند

22 دی 1397 ساعت 11:06

مداحان ، پیام رسانان اهل بیت عصمت و طهارت هستند که باید هیأت های مذهبی را از آسیب سیاسی بازی دور کنند.


سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری روز پنجشنبه در دیدار با جامعه مداحان شهرستان قرچک گفت: ذاکرین اهل بیت، موتور محرک فرهنگی کشور هستند که می توانند وحدت و انسجام را در سایه ارزش های اسلامی حفظ کنند.

وی افزود: مداحان پیام رسانان اهل بیت عصمت و طهارت هستند که اهداف و الگوهای عملی آن بزرگواران را با زبان شعر و مدح به نسل امروز معرفی می کنند.
وی تأکید کرد: یکی از مهمترین وظایف مداحان در هر مجلس و محفل، انتقال پیام عاشورا به جامعه است.
شهیری افزود: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به دلیل زحمات مادحین و نشستن پای روضه اهل بیت عصت و طهارت راه حق را یافته و برای کشور عزت آفرینی کردند ، در هیأت های مذهبی قدرشناسی از شهدا فراموش نشود.
وی تصریح کرد: امروز ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب واقع شده است و مادحین اهل بیت باید در مراسم مختلف، دستاوردهای انقلاب را بازگو کرده و یاد امام و شهدای انقلاب را زنده نگاه دارند.
فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک با بیان این که دشمن در صدد کاشت بذر ناامیدی و القای ناکارآمدی نظام در جامعه است افزود: امروز ایران اسلامی با عنایات خداوند متعال، تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت و استقامت مردم ، به مسیر رو به رشد و ترقی خود ادامه می دهد و لازم است که به منظور خنثی کردن توطئه دشمنان، دستاوردهای نظام در هم مجلس و محفلی بازگو شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 


کد مطلب: 34558

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/34558/مداحان-باید-هیئات-مذهبی-آسیب-سیاسی-بازی-دور-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir