تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
۰
کد مطلب : ۲۶۸۸۸

دهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی اعلام شد

دهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی اعلام شد
دهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی در چهار رشته شعر، مداحی، دعاخوانی و تولید سبک با موضوعات ذیل ویژه برادران و خواهران ۱۲ تا ۳۵ سال در دو مرحله استانی و کشوری از سوی هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان و با مشارکت شبکه سه سیما، شهرداری تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

موضوعات بخش شعر و سبک:

- مقام و جایگاه ممتاز حضرت سیدالشهدا(ع)

- الگوپذیری از نقش امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب(س) در استمرار حماسه و نهضت حسینی

- خصوصیات منتظران واقعی امام عصر(عج)

- پیاده روی میلیونی اربعین حسینی و حماسه حضور

بخش ویژه: الگوپذیری از نهضت عاشورا (استقامت و سازش ناپذیری، بصیرت و ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر، نقش زنان و…) در مسائل روز ایران و جهان اسلام

جوایز نهایی فراخوان در مرحله کشوری:

به برگزیدگان اول تا سوم هر رشته و هر مقطع سنی به ترتیب کارت هدیه بیست میلیون ریالی، ده میلیون ریالی و پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

در بخش شعر به ۷ نفر از برگزیدگان کارت هدیه پانزده میلیون ریالی اهدا خواهد شد. (به ۲ نفر از شرکت کنندگان در بخش ویژه مسابقه شعر، کارت هدیه بیست میلیون ریالی اهدا می‌شود.)

ارسال آثار :

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۰ مهرماه سال جاری به صورت لوح فشرده و مکتوب به مراکز هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان شهرستان خود و یا از طریق سایت www.eheyat.com و ایمیل nava@eheyat.com یا صندوق پستی ۱۱۱-۱۵۷۱۵ ارسال کنند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی هیأت رزمندگان اسلام مراجعه یا با شماره ۸۸۹۸۶۹۸۱ ۰۲۱ دبیرخانه مرکزی فراخوان، تماس بگیرند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما