تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
۰
کد مطلب : ۲۷۰۰۹

هیات عزاداری نباید دین را از سیاست جدا بدانند

هیات عزاداری نباید دین را از سیاست جدا بدانند
فراهانی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در همایش مقابله باجریان تشیع انگلیسی که با حضور خطباء، وعاظ، روحانیون، مدیران هیئات مذهبی و مداحان شهرستان دلفان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد برگزارشد، گفت: دشمن با تقویت تشیع انگلیسی به دنبال این است که اسلام و تشیع را انگلیسی وآمریکایی وهیئات را سکولار کند.

وی افزود: با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که ما هیات سکولار نداریم؛ اما با این حال دشمن به دنبال القاء این است که عزاداری ها نباید با رنگ و بوی سیاسی برگزار شوند.

فراهانی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب ما از حسینیه ها و هیئات به پیروزی رسید تصریح کرد: این جمله امام خمینی(ع) بیانگر این است که هیات عزاداری نباید دین را از سیاست جدا بدانند؛ چرا که این هدفی است که تشیع انگلیسی و دشمنان در راستای تحقق آن تلاش می کنند.

مسئول حوزه نمایندگی سپاه دلفان نیز در این همایش ضمن فاجعه بار خواندن حادثه کشتار حجاج در سرزمین منا گفت: بی تدبیری دولت آل سعود سراسر جهان اسلام رادر عزای حجاج ومومنین نشانده است.

حجت الاسلام دکتر صیادی با بیان این مطلب که ایستادگی در برابر رژیم متجاوز عراق برای ملت ایران یک دفاع مقدس است افزود: دشمنان نظام اسلامی از همان ابتدا دشمنی خود را بااین نظام الهی به انحاء مختلف از جمله تحمیل هشت سال جنگ نمایان کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز دشمنان در همان مسیر ضربه زدن به انقلاب اسلامی درصدد هستند که با ایجاد شکاف و اختلاف مذهبی و با به جریان انداختن تشیع انگلیسی از احساسات و عواطف پاک جوانان سوء استفاده کنند.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم از کتاب سوگنامه عاشورایی با عنوان نوحه لکی به سرایش امیدعلی چراغیان شاعر ومداح دلفانی رونمایی شد.
مرجع : بسیج مداحان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما