تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
۰
کد مطلب : ۲۵۲۴۳

احداث پروژه هایی برای زائران کربلا/ ایجاد درمانگاه ایرانیان

احداث پروژه هایی برای زائران کربلا/ ایجاد درمانگاه ایرانیان
حسین پلارک به طرح توسعه حرم حسینی اشاره کرد و گفت: توسعه صحن کربلا با نام عقیله بنی‌هاشم در ۱۶۰ هزار متر از سوی ستاد انجام خواهد شد که همچنین زمینه کار آماده شده و در حال گودبرداری هستیم و در این مکان، فضای خدمات زیارتی برای زائران ایجاد خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه صحن کربلا هزینه خواهد شد که برنامه‌ریزی شده طی مدت پنج سال این پروژه آماده و به بهره‌برداری برسد.

پلارک از تکمیل بیمارستان امام سجاد (ع) خبر داد و گفت: این بیمارستان تکمیل شده و قرار است از سوی مقامات عراق، کادر ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته و به بهره‌برداری برسد. همچنین در این بیمارستان شیعیان داخل عراق و سایر زائران می‌توانند خدمات دریافت کنند.

وی گفت: چنانچه کادر بیمارستان تکمیل نشود، از پزشکان داوطلب ایرانی برای خدمت در آنجا استفاده خواهیم کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همچنین از احداث درمانگاهی فقط برای خدمت‌رسانی به زائران ایرانی خبر داد و گفت: این درمانگاه با همکاری هلال‌احمر در هشت هزار متر زیربنا و شش طبقه راه‌اندازی خواهد شد که نزدیک حرم امام حسین (ع) است. همچنین در کاظمین پروژه‌ سه‌ ساله‌ای برای توسعه صحن در دست اجرا داریم که عملیات آن آغاز شده است که امیدواریم طی مدت در نظر گرفته شده تکمیل شود.

پلارک به شماره پیامک (۸۸۸) همراه اول و (۳۵۹) ایرانسل اشاره کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران ایرانی می‌توانند برای کمک به بازسازی عتبات عالیات عراق، پیامک بدون متنی به این شماره‌ها، ارسال و کمک‌های خود را از این طریق به ستاد ارسال کنند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما