تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
۰
کد مطلب : ۲۴۷۴۴

همایش «وحدت» در ریگان برگزار شد

همایش «وحدت» در ریگان برگزار شد
به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص)، همایش «وحدت» با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، فرمانداری و شهرداری ریگان و با حضور برادران شیعه و سنی در منطقه رود‌شور برگزار شد.

جشن وحدت به مناسبت عید مبعث در منطقه سنی‌نشین رود شور برگزار شد؛ این جشن که همراه با مولودی‌خوانی و سخنرانی و نورافشانی بود به صورت مشترک با حضور برادران اهل سنت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق نازلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری فرمانداری و شهرداری شهرستان ریگان، گفت: پیامبر اعظم(ص) پیام‌رسان عدل و عقلانیت بود و دینی را به جهانیان معرفی کرد که تمام ابعاد فطری انسان را دربر گرفته است؛ دینی که هم با فطرت مادی و هم با فطرت معنوی انسان سازگار بود.

وی اظهار کرد: پدیده شوم داعش یک مکتب افراطی و انحرافی است که هیچ هم‌خوانی با اسلام و حتی مذهب اهل سنت ندارد؛ اینان حتی پیرو صحابه و خلفای سلف نیز نیستند و به دروغ ادعای جنگ مذهبی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان عنوان کرد: در کشور ایران به‌ویژه شهر ریگان بین شیعیان و اهل سنت از صیمیم قلب برادری جاری و ساری است؛ وحدت و برادری که دستور امام امت نیز است سیره اهل بیت(ع) بوده و ائمه معصومین(ع) در طول تاریخ سفارش به این وحدت کرده‌اند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما