تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
۰
کد مطلب : ۲۴۱۰۶

آموزش‌های مجازی زائران تمتع از نیمه اردیبهشت آغاز می‌شود

آموزش‌های مجازی زائران تمتع از نیمه اردیبهشت آغاز می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: آموزش‌های مجازی زائران ایرانی حج تمتع ۹۴ از نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری، در سراسر کشور آغاز می‌شود و زائران می‌توانند از این طریق مناسک حج را آموزش ببینند.

وی ضمن مهم برشمردن آموزش زائران برای اعزام به حج تمتع تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین برنامه‌های اعزام زائران آموزش‌های قبل سفر است که مدیریت آموزش با جدیت تمام این مأموریت را دنبال می‌کند و در تلاش است تا همه زائران این آموزش‌ها را به نحو شایسته‌ای فرا بگیرند.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از زائران انتظارات بیشتری از جلسات حضوری را برای فراگیری دارند، از این‌رو دوره‌های مجازی را راه‌اندازی کردیم که در قالب بسته‌های الکترونیکی، کلاس‌های آنلاین، تالار گفت‌وگو و سامانه پاسخگویی از نیمه ماه رجب آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: زائران تحصیل‌کرده و علاقه‌مند به دوره‌ آموزش‌های مجازی میتوانند با مراجعه به سامانه آموزش بعثه مقام معظم رهبری جهت فراگیری این دوره‌ها اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی در ادامه افزود: در این دوره‌ها کارشناسان و متخصصان حوزوی، مباحث احکام، مناسک، عقاید و اسرار و معارف حج، اخلاق و اداب زیارت، آشنایی با اماکن مکه و مدینه، مدیریت معنوی و… را به زائران ایرانی آموزش می‌دهند تا آنان بتوانند با آرامش به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های کاروانی و متمرکز زائران حج تمتع نیز به زودی آغاز می‌شود، تصریح کرد: کارشناسان آموزش در دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سراسر کشور بر این دوره‌ها نظارت دقیق دارند و به صورت کامل از نزدیک این دوره‌ها را رصد می‌کنند تا به صورت کامل و مناسب برگزار شود.

ارائه آموزش‌های ویژه بانوان

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، همچنین از برگزاری جلسات آموزشی ویژه بانوان خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه برخی از مسائل مورد نیاز بانوان می‌بایست فراتر از کاروان‌ها مطرح شود از این‌رو آموزش‌های متمرکز ویژه بانوان زائر نیز امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما