تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
۰
کد مطلب : ۲۲۶۰۸

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال عمره مفرده

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال عمره مفرده
در کتابخانه کاربردی حج و زیارت، ۴۰ عنوان کتاب کاربردی در زمینه عمره مفرده قرار دارد.

این کتابخانه همزمان با فراگیر شدن دوره‌های آموزشی زائران عمره مفرده و به منظور دسترسی آسان و استفاده بهینه از تولیدات و منشورات حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت راه‌اندازی شد.

متن تمامی این آثار در فضای مجازی به نشانی www.hajj.ir در دسترسی زائران عمره‌گزار است و عزیزان زائر می‌توانند فایل آن را به صورت رایگان دریافت کنند.

در حال حاضر بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت منتشر شده که در کتابخانه تخصصی حج و زیارت به صورت الکترونیک برای کاربران قابل دریافت است.

اسرار و معارف، تاریخ و اماکن، پاسخ به شبهات، احکام مناسک، سیاسی و اجتماعی، حدیث و ادعیه و حکایات و سفرنامه از موضوعات کتاب‌های موجود به شمار می‌رود.

مناسک عمره مفرده مطابق با فتوای امام و حواشی مراجع تقلید، مناسک مصور عمره مفرده، مناسک عمره مفرده ویژه بانوان، سرزمین نور، شیعه پاسخ می‌دهد، فرهنگ زیارت، درس‌نامه آشنایى با تاریخ و اماکن مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره، درس‌نامه احکام مبتلا به حجاج، گزیده راهنمای حقیقت، درس‌نامه با قرآن در مکه و مدینه، زیارت دوره ویژه مدینه، منتخب احادیث عمره مفرده و مکالمه عربى ویژه سفرهاى زیارتى ازعناوین این کتاب‌هاست.

پاسخ به شبهات در شب‌های پیشاور، حاجی، تو چرا؟، آثار اسلامى مکه و مدینه، آشنایی با احکام، اسرار و معارف عمره دانش‌آموزی، اسرار عرفانی عمره، ادعیه و زیارات مدینه منوره و مکه مکرمه، اطلس اماکن مکه مکرمه و مدینه منوره، پلی به سوی ملکوت و پاسخ جوان شیعی به پرسش‌های وهابیون از دیگر عناوین این کتاب‌ها به شمار می‌رود.

همچنین فایل متن موبایلی این چهل کتاب با پسوند جاوا، «جی اچ ام»، «پی دی اف» (PDF)، «ای پی یو بی» (EPUb) در کتابخانه کاربردی قرار داده شده است تا زائران بتوانند با دریافت فایل این کتاب‌ها به راحتی مناسک و معارف عمره مفرده را بیاموزند.

گفتنی است؛ پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری، پیش از این کتابخانه تخصصی حج و عتبات نیز راه‌اندازی کرده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما