تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۶
۰
کد مطلب : ۲۳۸۲۴

جزئیات مراسم عزاداری دهه فاطمیه در شهر تهران

جزئیات مراسم عزاداری دهه فاطمیه در شهر تهران
در ایام نوروز امسال، شهر تهران نیز همانند دیگر شهرهای کشور سوگوار شهادت حضرت زهرا(س) است و جلسات سخنرانی آیت‌الله‌العظمی غروی علیاری و آیت‌الله جاودان از مهم‌ترین جلسات ویژه این ایام در این شهر محسوب می‌شود.

به علت همزمانی ایام نوروز با دهه فاطمیه برخی برنامه‌های این ایام که از سوی آیات شهر تهران برگزار می‌شود در ادامه می‌آید:

جلسات دهه فاطمیه آیت‌الله جاودان

از اول تا دهمین روز ماه فروردین ۹۴، آیت‌الله جاودان به مدت ۱۰ شب بعد از نماز مغرب و عشاء به سخنرانی در رابطه با فضائل حضرت فاطمه(س)، نکات اخلاقی و فضای جامعه می‌پردازد.

این برنامه در حسینیه شیخ مرتضی زاهد به نشانی خیابان شهیدمصطفی خمینی، قبل از چهارراه مولوی، سمت چپ، کوچه شهید بالاگر، بن‌بست شهید‌صادقی، پلاک ۲۴ برگزار می‌شود. همچنین در ظهر روز شهادت نیز حجت‌الاسلام سیدمهدی میرباقری برای سخنرانی دعوت شده است.

عزاداری فاطمیه با سخنرانی آیت‌الله‌العظمی غروی علیاری

برنامه‌های عزاداری فاطمیه با حضور و سخنرانی آیت‌الله‌العظمی غروی علیاری، از شب جمعه، ۲۸ اسفند به مدت پنج شب در مسجد فاطمیه به نشانی خیابان دماوند، وحیدیه، میدان تسلیحات برگزار می‌شود.

حضور آیت‌الله قرهی در برنامه‌های عزاداری فاطمیه در مشهد و اصفهان

آیت‌الله قرهی در حوزه‌ علمیه اصفهان و همچنین در شهر مشهد به سخنرانی در باب حضرت زهرا(س)‌ و عزاداری برای ایشان خواهد پرداخت.

دیگر مراسم عزاداری شهر تهران

از شاخص‌ترین مراسم عزاداری دهه فاطمیه در شهر تهران می‌توان به مراسم عزاداری بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) که با شرکت زائران و عزادان برگزار می‌شود و همچنین مراسم عزاداری مسجد علی بن الحسین(ع) به نشانی تجریش، میدان قدس، خیابان دربند، خیابان شهید زمانی، نبش کوچه شفیعی که با حضور آیت‌الله ضیاء آبادی برگزار می‌شود، اشاره کرد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما