تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
۰
کد مطلب : ۲۲۰۰۳

فاطمیه بزرگ تهران افتتاح شد

فاطمیه بزرگ تهران افتتاح شد
علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان با اعلام این خبر گفت: به حول و قوه الهی و یاری امام زمان و یاری امام زمان (عج) و همت ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام خصوصاً معاونت پشتیبانی فاطمیه بزرگ تهران با حدود ۵۰ درصد پیشرفت (تکمیل مرحله سفت کاری) آمادگی برگزاری مراسم شده است . به این سبب مراسم شهادت حضرت رقیه (سلام ا… علیها) و ایام ماه صفر از جمعه ۷ آذرماه به مدت ۵ شب از ساعت ۲۱ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی و مرثیه سرایی مداحان سعید حدادیان، محمدرضا طاهری، سیدمجید بنی فاطمه، سیدمهدی میرداماد و مجید بادکوبه در محل فاطمیه بزرگ تهران واقع در خیابان فاطمی نرسیده به خیابان کارگر، جنب فروشگاه سپه برگزار و این فاطمیه افتتاح خواهد شد.

مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام افزود: البته قبل از کلنگ زنی و شروع احداث این بنای متبرک به نام حضرت زهرا (سلام ا… علیها) حدود دو سال مراسم متعدد در زمین آن برگزار شده است.

وی ادامه داد: این فاطمیه در ۵ طبقه با مساحت ۸۳۰۰ متر مربع زیر بنا احداث گردید و مساحت قابل استفاده برای برگزاری مراسم در حال حاضر حدود ۱۳۲۰ متر می باشد. برای ادامه و تکمیل ساخت پروژه ( نما و نازک کاری، سالن اجتماعات، آشپزخانه، تأسیسات فنی و ... ) حدوداً مبلغ ده میلیارد تومان لازم است که با کمک و مساعدت خیرین و مردم شهید پرور تهران تکمیل خواهد شد که شماره حساب فاطمیه برای کمک – ۱۹/۴۴۰۳ متعلق به بانک سپه شعبه نیروی هوایی با شاخص ۵۷۴ بنام زیبایی نژاد، خلیلی، صنعتی می باشد.

مداحی تصریح کرد: انشاءا… در نظر داریم در ایام فاطمیه مزار شهدای گمنام را با مراسم خاکسپاری سه شهید گمنام در ورودی حسینیه راه اندازی کنیم.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما