تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۳
۰
کد مطلب : ۲۳۳۶۸

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، سید منصور مجد الاشرافی، کارشناس تشکل های دینی این اداره کل گفت: جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی ویژه ایام فاطمیه با حضور حجت‌الاسلام علی امیرآتشانی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و اعضای ستاد برگزار شد.

در این نشست، پس از تلاوت آیات کلام الله مجید،‌حجت‌الاسلام علی امیرآتشانی، به نزدیک شدن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، هم چنین تقارن فاطمیه دوم با نوروز ۹۴ اشاره کرد و افزود: تجمع میدانی از سوی هیئات مذهبی در سطح استان تهران برگزار، اما دسته روی هیئت های عزادار جزو برنامه ها نیست.

این مسئول فرهنگی با تأکید بر اهمیت آشنایی اقشار مختلف جامعه با سبک زندگی فاطمی و سیره آن حضرت در تحکیم بنیان خانواده، همسرداری، تربیت فرزندان، خواستار ترویج این فرهنگ توسط مسئولین هیئات و برنامه ریزی جهت دعوت از کارشناسان دینی در دهه فاطمیه شد.

وی هم چنین بر پرهیز از آسیب های عزاداری نظیر تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد.

اعضای شرکت کننده در جلسه نیز بر لزوم فرهنگ سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه در ایام فاطمیه مخصوصاً فاطمیه دوم تأکید کردند.

رصد هیئت های محوری و فعال که در ایام فاطمیه برنامه های ویژه دارند؛ مشخص شدن برنامه های میدانی در فاطمیه دوم و اطلاع‌رسانی آن؛‌ پیام رسانی با هدف ارتقای سطح بینش مخاطبین از طریق تبیین سیره حضرت فاطمه در خصوص تحکیم بنیان خانواده؛ برگزاری یک جلسه فوق العاده در نیمه اول اسفند با حضور اعضای شورای هیئات مذهبی تهران و کانون مداحان شهر تهران؛ همکاری و تعامل نزدیک با شبکه پنج سیما برای انعکاس برنامه های ایام فاطمیه به خصوص فاطمیه دوم از مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است این جلسه شنبه دوم اسفند جاری در اداره کل تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما