تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۳۵۸۵

حریم ایام فاطمیه دوم در نوروز امسال شکسته نشود

حریم ایام فاطمیه دوم در نوروز امسال شکسته نشود
آیت‌الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به همزمانی ایام دوم فاطمیه با عید نوروز امسال گفت: مردم متدین و ولایت‌مدار به‌ویژه جوانان و بانوان گرامی حرمت این ایام را رعایت کنند.

وی افزود: مراقب باشید در رفت و آمدها و دید و بازدیدها و مسافرت‌های نوروزی حریم ایام فاطمیه شکسته نشود و حرمت فاطمه زهراء(س) نگه داشته شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، رعایت حجاب و عفاف در ایام نوروز، رعایت آداب و اخلاق اسلامی در روابط خانوادگی، فراهم کردن نیازمندی های شب عید مردم توسط مسؤولان، کنترل و نظارت دقیق برقیمت‌ها را در ایام نوروز امسال لازم و ضروری دانست.

آیت‌الله نمازی توجه مسئولان رسانه ملی صدا و سیما را بر عدم تبلیغ و نشان دادن تصاویر فروشگاه‌های کیف و کفش و لباس و میوه‌جات رنگارنگ را ضروری دانست و تأکید کرد: پخش این تصاویر از رسانه ملی بر خانواده‌های محروم جامعه تأثیر منفی خواهد گذاشت.

آیت‌الله نمازی همچنین، سرکشی به خانواده‌های نیازمند و تهیه امکانات و ملزومات مورد نیاز ایام نوروز توسط افراد خیر و افراد متمکن را ضروری دانست و گفت: مراقب باشید خانواده‌های بی‌رمق و خالی از امکانات و بچه‌های غمگین آنها در ایام عید باید مورد توجه خاص باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به نام‌گذاری این ایام به‌عنوان روز احسان و نیکوکاری اظهارامیدواری کرد: مردم سخاوتمند ما در این مراسم حضور پر رنگ داشته باشند، چرا که فرشتگان آسمان‌ها بر دستان سخاوتمندانه و بر هدایای شما بوسه می‌زنند، لذا خود را از بوسه فرشتگان محروم نسازید.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما