تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۸
۰
کد مطلب : ۲۳۱۸۶

متن تقدیر شورای هماهنگی تشکل های ستایشگران اهل بیت(ع) از دکتر محمدرضا سنگری‎

متن تقدیر شورای هماهنگی تشکل های ستایشگران اهل بیت(ع) از دکتر محمدرضا سنگری‎
مراسم تجلیل از دکتر محمدرضا سنگری، عضو هیئت علمی بنیاد دعبل خزاعی، امروز ساعت ۱۵ در محل نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج، برگزار می شود.
بر اساس این گزارش متن تقدیر شورای هماهنگی تشکل های ستایشگران اهل بیت(ع) از دکتر محمدرضا سنگری‎ که در برنامه عصر هنر انقلاب موسسه رسانه ای اوج برگزار می شود؛ به شرح زیر است:

متن تقدیر شورای هماهنگی تشکل های ستایشگران اهل بیت (ع) از دکتر محمد رضا سنگری

هواللطيف

قل لعبادي يقولوا الّتي هي احسن (الاسراء/ ۵۳)
به بندگانم بگو آن سخن گويند که از همه نيکوتر است.

هنر قدسي منبعث از جاري حقيقت و مُلهم از زلال هستي است كه جان‌مايه و احيای خويش را از نفخه رحماني روح القدس مي‌گيرد و استوارترين منبع الهام بخش اين هنر متعالي كه چونان ريسماني آويخته از فراز عالم جان بر بسيط خاك در قالب كتابي بي‌همانند جلوه‌گر شد، كلام وحي و كتاب رب العالمين است و در کنار آن چهارده نور.

سپهر قرآن و عترت که از آغاز حضور قدسي خود در اضلاع زندگاني بشر، همينه‌ي پرشکوه و فروغ بي‌دريغ خود را بر گستره عالم تابانده و از آن ديرگاه تا هماره روزگار، پرتو اين نور مدام جان مايه‌ي حقيقت وران و تجلّي بخش استعدادهاي مشتاقاني چون دکتر محمدرضا سنگری است که عتبه بوسي و خدمت‌گزاري به این آستان را بر رواق کارنامه افتخارات خويش بر نشانده‌اند.

***

و اينک که نخلستان ادب آينه ‌دار حضور سابقونی شده است که مي کوشند تا فروغي ازجمال دل‌آراي معارف اهل بیت(ع) را عرضه کنند؛ و مجالي مهيا آمده تا در مجمعي خجسته و مجلسي فرخنده، آینه داران آفتاب بر محور قرآن و عترت گرد آيند،‌ فرصتي مغتنم است تا بر اين شيدائيان درود فرستيم و دوام کاميابي ايشان از درگاه ایزد منان خواستار شویم.

شورای هماهنگی تشکل های ستایشگران اهل بیت(ع) از مساعي و کوشش‌هاي استاد بزرگوار دکتر محمد رضا سنگری جهت ابلاغ هنرمندانه و عالمانه معارف اهل بیت(ع) قدرداني کرده و توفیقات روز افزون ایشان را آرزو مي‌نمايد.

بنیاد دعبل   سازمان بسیج مداحان   کانون مداحان و شاعران   خانه مداحان    جامعه ایمانی مشعر    هیئت رزمندگان

مطالب مربوط به پرونده ویژه دکتر سنگری را می توانید از اینجا بخوانید.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما