تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴
۰
کد مطلب : ۲۲۸۰۷

گروه های ارزیاب هیئت های مذهبی همدان تقدیر شدند

گروه های ارزیاب هیئت های مذهبی همدان تقدیر شدند
حجت الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تقدیر از گروه های ارزیاب هیئت های مذهبی همدان در ماه محرم گفت: برنامه ریزی برای ارزیابی هیئت های مذهبی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و با حضور وی انجام گرفت.

وی افزود: در این راستا همدان به چهار منطقه تقسیم و چهار گروه با مشارکت ۳۶ نفر از نیروهای مردمی تشکیل که این گروه ها به مدت ۱۰ روز با حضور در هیئت مذهبی ضمن توزیع منشور اخلاقی هیئت به ارزیابی مراسم هیئت پرداختند.

وی هدف از اجرای این طرح را سالم سازی فضای برنامه ها و مراسم عزاداری و پیشگیری از انحرافات و آسیب ها در مجالس سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عنوان کرد و افزود: کارآمد شدن هیئت مذهبی و افزایش تاثیر گذاری این مرکز از دیگر اهداف اجرایی این طرح است .

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به جمع بندی اطلاعات بدست آمده گفت: در برنامه ریزی هایی که برای هیئت صورت میگیرد اطلاعات جمع بندی شده مورد استفاده قرار گرفته و در راستای رفع آسیب ها و انحرافات و تقویت نقاط قوت اقدام جدی صورت خواهد گرفت.

در این جلسه مصطفی وزینی یکی از سر گروه های ارزیاب گزارشی از روند انجام کار ارائه و در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر از اعضای گروه ها تقدیر به عمل آمد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما