تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
۰
کد مطلب : ۲۲۴۲۷

احد ده‌بزرگی درباره امامزاده‌های شیراز سرود

احد ده‌بزرگی درباره امامزاده‌های شیراز سرود
احد ده بزرگی از تدوین و آماده سازی کتابی پیرامون امامزادگان شیراز خبرداد و اظهار داشت: مجموعه‌ای در قالب نظم و نثر با همکاری عبدالرضا لطف‌الهی آماده شده است.

وی در توضیح بیشتر عنوان داشت: «سومین حرم اهل بین(ع) امامزاده‌های شیراز» نام این مجموعه است که در بردارنده قطعات ادبی پیش از آغاز اشعار از آقای لطف‌الهی بوده و پس از آن شعرها درج شده است.

ده بزرگی متذکر شد: کارهای مربوط به این مجموعه به اتمام رسیده و برای گذران مرحله چاپ به انتشارات رفته است.

وی ادامه داد: «سومین حرم اهل بین(ع) امامزاده‌های شیراز» ۱۰۶ امامزاده از زن و مرد را شامل می‌شود که برای هر یک قطعاتی سروده شده است.

از «احد ده‌‌بزرگی» تاکنون مرثیه‌ها، شعرها و نوحه‌هایی در رثای چهارده معصوم عرضه شده و در قالب کتاب‌هایی چون «سروه‌های عاشورا»، «رباعیات عاشورا»، «آرزوی کربلا» و «طوفان خطبه‌ها» که برگردان خطبه‌های عاشورا است، به چاپ رسیده است. در شعر درست مثل من در کتاب می‌خوانیم: «خیمه زده به دشت شب، ماه درست مثل من باز شکسته آینه، اه درست مثل من گاه شکسته بغض من، آه درست مثل ابر ابر به خود گریسته، گاه درست مثل من کاهش کوه کاه را در نفس صبا ببین همره باد می‌رود، کاه درست مثل من...» نشر تکا کتاب «لبخند صبح» را در ۱۶۴ صفحه و شمارگان ۵هزار نسخه با قیمت۱۶۵۰ تومان منتشر کرده است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما