تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
۰
کد مطلب : ۲۲۲۲۸

«کوچه آسمان» به‌زودی منتشر می‌شود

«کوچه آسمان» به‌زودی منتشر می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم حسینی(ژرفا)، شاعر و نویسنده دینی کشورمان، درباره انتشار آخرین اثرش گفت: «کوچه آسمان» عنوان جدیدترین اثری است که به زودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

وی با بیان این مطلب عنوان کرد: در این اثر، مجموعه‌ای از ادعیه را به فارسی ترجمه کرده‌ و سعی داشته‌ام که آثار روزآمد باشند و در روزگار معاصر قابلیت فهم بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه گفت: ترجمه ادعیه در این کتاب به نثر آورده شده است و به صورت آزاد آنها را ترجمه کرده‌ام و سعی داشتم ترجمه‌های دقیقی را از ادعیه ارائه کنم.

وی در توضیح بیشتر اظهار کرد: برخلاف برخی از افراد که تلاش می‌کنند ترجمه‌ها را به صورت کاملاً ادبی درآورند و برخی برداشت خود را از دعا در کتاب می‌آورند، من تلاش کردم در عین اینکه ترجمه‌های زیبایی را از نظر ادبی ارائه کنم، از این رویکرد به دور باشم.

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: در این اثر تلاش کرده‌ام تا برداشت صرفی را از این آثار ارائه نکنم، ولی در عین حال، در قالب نثر بتوانم مطالب را به مخاطب منتقل کنم.

وی همچنین از ویرایش نهایی ترجمه کتاب الغدیر یاد کرد و گفت: برای ترجمه این کتاب سال‌ها زمان صرف کرده‌ام و اکنون در دست ویرایش نهایی است و شاید تا پایان سال به چاپ برسد.

به گفته ژرفا، «شیوه شیدایی» جدیدترین اثری است که از وی منتشر شده است و شامل درسنامه نویسندگی و ویرایش است که در حوزه علمیه تدریس می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما