تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵
۰
کد مطلب : ۲۱۹۷۵

مسئولان هیئات مذهبی احیاگر امر به معروف و نهی از منکر باشند

مسئولان هیئات مذهبی احیاگر امر به معروف و نهی از منکر باشند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی در جلسه با معاونت تشکل های ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر استان با توجه به فعالیت های هیئات مذهبی و اهتمام بخشیدن به این فریضه مهم دینی، به تشریح نقش هیئات مذهبی در زمینه عزاداری های واقعی پرداخت.

وی افزود: مسئولان هیئات مذهبی به گونه ای عمل کنند که احیاءگر آرمان های عاشورایی و اقامه کننده عزای ابی عبدالله الحسین (ع) با شعار عاشورا یعنی امر به معروف و نهی از منکر باشند.

حسینی کوهستانی با تاکید برترویج فرهنگ اصیل اسلامی توسط هیئات مذهبی خاطر نشان کرد: همه هیئات موظفند با اهداف و آرمان های قیام حضرت امام حسین(ع) آشنا شوند و در راستای ارتقای سطح معلومات خود در این زمینه تلاش کنند و این وظیفه همگانی است و مربوط به قشر خاص نیست.

در ابتدای این جلسه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، نیز به بیان به مباحثی در مورد احیای امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان دوفریضه مهم در دین اسلام است پرداخت و افزود: تمام اهداف امام حسین(ع) به احیای این دو فریضه مقدس خلاصه شده است.

علی کارگر در زمینه همکاری در برنامه ها ی این اداره کل با ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر افزود: ۳۰۰ هیئت مذهبی تا پایان سال از برنامه های مشترک ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و اداره کل تبلیغات اسلامی بهرمند می شوند.

در این جلسه مقرر شد، تا ستاد احیاء با همکاری شورای هیئات مذهبی جلسات آموزشی ویژه کادر هیئت های مذهبی را برگزار کند.
گفتنی است، این جلسه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ در دفتر مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما