تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
۰
کد مطلب : ۲۰۷۸۵

دوره آموزشی احکام ویژه بانوان مداح خوزستان برگزار می شود

دوره آموزشی احکام ویژه بانوان مداح خوزستان برگزار می شود
فخریه سیلاویان، کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: این دوره ها به صورت هفتگی و هر هفته یک روز با مشارکت خواهران مداح تشکیل می شود.

سیلاویان، آغاز برگزاری این دوره ها را ابتدای شهریور ماه عنوان کرد و افزود: این دوره ها تا فرا رسیدن ماه محرم ادامه خواهد داشت.

وی انسجام در حضور و استقبال خواهران از این دوره ها را بسیاره مناسب توصیف و عنوان کرد: حضور خواهران نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: دوره آموزشی روش بیان احکام به منظور تأمین نیاز خواهران مداح در بحث روش بیان احکام در ماه محرم، از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار خواهد شده و مخاطبان آن بانوان مداح تحت پوشش حوزه علمیه و همچنین بانوان مداح تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان هستند.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به برگزرای دوره آموزشی احکام ویژه خواهران مداح در اهواز اظهار داشت: ۲۴۰ نفر از خواهران در این دوره ۱۰ ساعته مشارکت داشتند.

وی آسیب شناسی بحث مداحی، بررسی آداب، احکام و اخلاق مداحی را از اهدف برگزاری این دوره ها عنوان کرد.

سیلاوی افزود: این دوره در دو بخش صبح و بعد از ظهر برگزار می شود و در پایان این دوره نیز آزمونی از خواهران گرفته خواهد شد.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه بررسی آواها و نواها، احکام و مقتل شناسی را از موضوعات مطرح شده در این دوره ها برشمرد و ابراز داشت: انتظار می رود پس از پایان این دوره ها خواهران در ارائه احکام ویژه بانوان، رد شبهات و پاسخ به سولات عقیدتی توانای های لازم را به‎دست آورند.

سیلاوی در پایان بیان داشت: اساتید این دوره از کارشناسان توانمند حوزه علمیه قم بوده که به آموزش احکام برای خواهران مداح پرداختند.
مرجع : رسا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما