تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
۰
کد مطلب : ۲۰۸۱۷

دوره آموزشی احکام ویژه بانوان مداح اهواز

دوره آموزشی احکام ویژه بانوان مداح اهواز
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، فخریه سیلاویان، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: این دوره‌ها به صورت هفتگی و هر هفته یک روز با مشارکت خواهران مداح تشکیل می‌شود.

سیلاویان، آغاز برگزاری این دوره‌ها را ابتدای شهریور ماه عنوان کرد و افزود: این دوره‌ها تا فرا رسیدن ماه محرم ادامه دارد و انسجام در حضور و استقبال خواهران از این دوره‌ها را بسیار مناسب توصیف و حضور خواهران نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: دوره آموزشی روش بیان احکام به منظور تأمین نیاز خواهران مداح در بحث روش بیان احکام در ماه محرم، از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار خواهد شده و مخاطبان آن بانوان مداح تحت پوشش حوزه علمیه و همچنین بانوان مداح تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان هستند.

وی، با اشاره به برگزرای دوره آموزشی احکام ویژه خواهران مداح در اهواز اظهار کرد: ۲۴۰ نفر از خواهران در این دوره ۱۰ ساعته مشارکت داشتند. و آسیب شناسی بحث مداحی، بررسی آداب، احکام و اخلاق مداحی را از اهدف برگزاری این دوره‌ها عنوان کرد.

همچنین افزود: این دوره در دو بخش صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و در پایان این دوره نیز آزمونی از خواهران گرفته خواهد شد. و بررسی آواها و نواها، احکام و مقتل شناسی را از موضوعات مطرح شده در این دوره‌ها برشمرد و انتظار می‌رود پس از پایان این دوره‌ها خواهران در ارائه احکام ویژه بانوان، رد شبهات و پاسخ به سولات عقیدتی توانای‌های لازم را به‎دست آورند.

در پایان، اساتید این دوره از کارشناسان توانمند حوزه علمیه قم بوده که به آموزش احکام برای خواهران مداح پرداختند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما