تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
۰
کد مطلب : ۲۰۶۵۸

مشارکت 90 مداح شناسنامه‌دار دشتستانی در برنامه‌های مذهبی فرهنگی

مشارکت 90 مداح شناسنامه‌دار دشتستانی در برنامه‌های مذهبی فرهنگی
حجت‌الاسلام حسن شیخی عصر یکشنبه در نشست کانون مداحان دشتستان اظهار داشت: مداحان دشتستان فعالیت‌های خوبی در نیمه نخست سال داشته‌اند و امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های ویژه آموزش مداحی، اهداء و توزیع بیش از ۳۰۰ جلد کتاب، همکاری در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ادارات و نهادهای فرهنگی، برگزاری کارگاه آموزشی مداحی، برپایی جلسات هفتگی با مداحان شهرستان، همکاری با هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد و حسینیه‌ها، اطلاع‌رسانی و دعوت از مداحان شهرستانی و استانی برای همکاری در برنامه‌های مذهبی فرهنگی از فعالیت‌های کانون مداحان شهرستان در مدت گذشته از سال بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان یادآور شد: اعزام مداح به مساجد و حسینیه‌های شهرستان، مشارکت در برپایی مراسم مذهبی و فرهنگی، هماهنگی و مشارکت مداحان در آماده‌سازی و مراسم ویژه در مساجد، دعوت از مداحان مطرح استانی و کشوری برای برنامه‌های مختلف، برگزاری جلسات با حضور مداحان و مسئولین هیئات مذهبی، همکاری در برپایی جلسات سخنرانی و مراسم دعا با حضور مداحان برجسته شهرستانی، تعامل با هیئات مذهبی و نهادهای دولتی و فرهنگی برای برگزاری مراسم از محورهای فعالیت کانون مداحان شهرستان در این مدت بود.

شیخی از مشارکت ۹۰ مداح دشتستانی در برنامه‌های مذهبی فرهنگی این اداره در مدت سپری شده از سال ۹۳ خبر داد.

وی ادامه داد: مداحان اهل بیت(ع) از پیشگامان عرصه فرهنگی بوده و ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و حسینی(ع) از رسالت‌های خطیر مداحان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: طی هماهنگی به عمل آمده و به همت کانون مداحان شهرستان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در مدت سپری شده از سال ۹۳ بیش از ۹۰ مداح با این اداره مشارکت داشته و به اجرای برنامه پرداختند.

وی اضافه کرد: برگزاری هفتگی جلسات کانون مداحان، برپایی کارگاه آموزشی مداحی، برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی، مشارکت در برنامه‌های مذهبی فرهنگی ادارات و دیگر دستگاه‌های اجرایی، ایجاد ایستگاه صلواتی و تعامل با شورای هیئات مذهبی از دیگر محورهای فعالیت کانون مداحان و اعضای وابسته به آن بود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما