تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
۰
کد مطلب : ۲۱۱۷۶

فعالیت 300 مداح شناسنامه‌دار در دشتستان

فعالیت 300 مداح شناسنامه‌دار در دشتستان
حجت‌الاسلام حسن شیخی صبح امروز در نشست با مداحان دشتستان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و دینی مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) نقش بسیار مهم و ارزشمندی در گسترش فرهنگ اسلامی و دینی دارند و به ویژه در راستای گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) نقش خاصی دارند.

شیخی تصریح کرد: شناسنامه‌دار کردن و ساماندهی مداحان از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است و امیدواریم با تلاش و فعالیت مستمرتر شاهد اعتلای سطح مداحی باشیم.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از فعالیت ۳۰۰ مداح شناسنامه‌دار در دشتستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تعداد ۳۲۰ مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در شهرستان دشتستان فعالیت دارند که بیش از ۳۰۰ مداح شناسنامه‌دار هستند.

شیخی از برگزاری دوره‌های آموزشی مداحی در دشتستان خبر داد و افزود: تبیین آسیب‌ها، انحرافات و تحریف‌ها در مدیجه سرایی برای اعتلای فرهنگ مداحی و ارزش‌های دینی و مذهبی در جامعه نیز از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات در این حوزه است.

وی یادآور شد: امیدواریم در ماه محرم شاهد فعالیت مناسب و ارزشمند مداحان و استقبال مردم از برنامه‌های این ایام باشیم.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما