تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵
۰
کد مطلب : ۲۵۶۲۴

مراسم تجلیل از شاعران و مداحان عرب زبان خوزستانی در مدرسه الغدیر اهواز برگزار شد

مراسم تجلیل از شاعران و مداحان عرب زبان خوزستانی در مدرسه الغدیر اهواز برگزار شد
حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد، مدیر مدرسه علمیه الغدیر در اهواز، با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع) و اهمیت گرامیداشت مناسبت های دینی گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) نشست صمیمی و مراسم تجلیل از شاعران و مداحان عرب زبان خوزستانی با حضور آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام کاظم سواری، عضو شورای اسلامی شهر اهواز در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به این که ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای تهذیب و تثبیت تقوا است، عنوان کرد: نزول قرآن در ماه مبارک رمضان دلیل بر عظمت این ماه است.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر ادامه داد: تقویت و انسجام بخشی به شاعران خوزستانی و عرب زبان از هدف های برگزاری این نشست است.

وی تصریح کرد: بیان حکمت های شعر، تشریح معنا و مفهوم آن، محکومیت حمله گروه تکفیری داعش به مسجد امام صادق(ع) کویت و هدف از ایجاد مدرسه علمیه الغدیر از محورهای سخنان آیت الله حیدری و حجت الاسلام سواری بود.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر با بیان این که در این برنامه ۵۰ نفر شاعر و ۵۰ نفر مداح عرب زبان خوزستانی جضور داشتند، افزود: در این برنامه تعدادی از شاعران به سرودن اشعار تألیفی خود پرداختند و در پایان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، حاضرین مهمان افطاری آیت الله حیدری شدند.
مرجع : رسا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما