تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ تير ۱۳۸۷ ساعت ۰۸:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۰۵۱
حجت الاسلام نقویان:

پرداختن به موانع فعالیت هیئت ها از جمله رسالت های خیمه است

پرداختن به موانع فعالیت هیئت ها از جمله رسالت های خیمه است

حجت الاسلام نقویان، عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي در گفت و گو با خیمه، فعالیت مجله و پایگاه اطلاع رسانی خیمه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خیمه باید در فعالیت های خود در عرصه تبلیغ و هیئت های مذهبی به آسیب شناسی بپردازد.

وی با اشاره به برپایی هیئت های مذهبی در نقاط مختلف، از به پرداختن به مقتضیات در این هیتت ها ابراز تاسف کرد و گفت: عدم پرداختن به موانعی که بر سر راه فعالیت این هیئت ها هست باعث می شود، این هیئت ها مدت کوتاهی فعالیت داشته باشند. 

نقویان پرداختن به موانع هیئت های مذهبی را از جمله رسالت های خیمه نام برد و گفت: موانع اصل تشکیل هیئات، موانع یک سخنرانی ، یک مساعی خوب، موانع تاثیر گذاری مداحی و موانع تاثیرگذاری بلند مدت هیئت ها از جمله موانعی است که می تواند بررسی و برای رفع آن راه کار ارائه گردد.

وی توجه به کیفیت محتوای مطالب ارائه شده به جای کمیت صفحات نشریه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: چه بسیار نشریاتی که به دنبال افزایش صفحات مجله بودند و با تبلیغات، حرف های سست و سبک و مبتذل نشریه شان را به مرور از دور خارج ساختند

این استاد دانشگاه با بیان این که قرآن از سوره های کوچک آغاز شده تصریح کرد: برای نشریات هم باید این گونه باشیم یعنی این که از چند برگ با محتوا و قوی شروع کنیم آن‌وقت می‌توانیم روزی بگوییم که ما سی صفحه می‌زنیم و این سی صفحه همه‌اش مطلب و نکته است.

وی اظهار داشت: توصیه من این است که دوستان این را تجربه کنند و بدون ترس از آسیب‌ها شروع کنند و مقتضیات برسند، زیرا آسیب شناسی و آسیب زدایی از عواملی هستند که می‌توانید هیئت ها را پربار کیند. 

نقویان انتشار اخبار عاشورایی از طریق پایگاه اطلاع رسانی خیمه را تاثیرگذار دانست و گفت: امروز دنیای مجازی فوق العاده موثر است و به روز رسانی و جذاب ودن مطالب در اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی (اینترنت) بسیار مهم است.

وی همچنین گفت: افزایش جذابیت های سمعی و بصری، چند زبانه کردن سایت و تبلیغ سایت در سایت های خبری مشهور می تواند تاثیرات بیشتری را به همراه داشته باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما