تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۲۸
۰
کد مطلب : ۲۰۰۰
برای نخستین بار در کشور؛

نمايشگاه توانمندي‌هاي هيئت‌هاي مذهبي در قم برپا شد

نمايشگاه توانمندي‌هاي هيئت‌هاي مذهبي در قم برپا شد
به گزارش خیمه، دبير اجرايي نمايشگاه توانمندي‌هاي هيئت‌هاي مذهبي قم گفت: اين نمايشگاه در كشور براي نخستين بار است كه با اين وسعت و گستردگي در ارتباط با ارائه دستاوردهاي هيئت‌هاي مذهبي برگزار مي‌شود.
محمدعلي بختياري‌زاده افزود:‌ در نخستين نمايشگاه توانمندي‌هاي هيئت‌هاي مذهبي قم، 28 هيئت مذهبي توانمندي‌هاي خود را ارائه كرده‌اند.
وي با اشاره به برگزاري برنامه‌هاي مختلف در اين نمايشگاه، تصريح كرد: ارائه توانمندي‌ها و دستاوردهاي هيئت‌هاي مذهبي،‌ آسيب‌شناسي عزاداري، افزايش ارتباط جوانان با هيئت‌ها و بررسي راه‌هاي نوآوري در مراسم‌هاي عزاداري از جمله اهداف برپايي اين نمايشگاه است.
دبير اجرايي نمايشگاه توانمندي‌هاي هيئت‌هاي مذهبي قم، گفت: در طول برپايي اين نمايشگاه هر شب برنامه‌هاي ويژه‌اي برگزار مي‌شود و با تشكيل كارگروه‌ها و ميزگردهاي اختصاصي، مسائل در ارتباط با هيئت‌ها بررسي مي‌شود.
وي تجليل از پيشكسوتان هيئت‌هاي مذهبي را از ديگر برنامه‌هاي اين نمايشگاه عنوان كرد و اظهار داشت: ما طرح ساماندهي هيئت‌ها را با محوريت مساجد در دست اجرا داريم تا بتوانيم نيازهاي معنوي و مادي جوانان را تامين كنيم.
نخستين نمايشگاه توانمندي‌هاي هيئت‌هاي مذهبي استان قم كه از شب گذشته فعاليت‌ خود را آغاز كرده است تا 31 خرداد ماه جاري در مجتمع امام خميني (ره) قم پذيراي عموم مردم خواهد بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما