تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۵:۵۴
۰
کد مطلب : ۱۹۰۹
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

عزاداري‌ها بايد به دور از افراط‌ گري باشد

عزاداري‌ها بايد به دور از افراط‌ گري باشد
به گزارش خیمه،به همت اداره كل تبليغات اسلامي استان قزوين،جلسه ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي در دفتر نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد.
 
نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين با بیان این که عزاداري‌ها بايد به دور از افراط‌ گري باشد، خاطر نشان کرد: دشمنان به لحاظ سياسي و نظامي نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست يابند لذا امروز با نفوذ در حوزه هاي فرهنگي سعي در منحرف كردن جوانان دارند.

آيت اله هادي باريك بين تأكيد كرد: لازم است در عزاداري‌ها برخي نكات و مصالح نظام جمهوري اسلامي رعايت شود تا دشمنان از آن عليه كشور استفاده نكنند.

نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان  افزود: دو هزار آيه در قرآن كريم در خصوص فضائل ائمه(ع) وجود دارد كه بايد از اين آيه‌ها در مناسبت‌هاي مذهبي استفاده شود تا مردم و به ويژه جوانان با ائمه(ع) بيش از پيش آشنا شوند.

وي تصريح كرد: در بيشتر مناسبت‌هاي مذهبي به ويژه مراسم عزاداري امامان، تنها از مصيبت‌هاي اين بزرگواران گفته مي‌شود و اين روشي خطرناكي است لذا بايد از اينگونه افراط ‌گري‌ها نيز جلوگيري شود.

نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين با اشاره به اهميت نظارت بر كار هيأت‌هاي مذهبي گفت:درهيأت‌ها جاي خالي جلسه تفسير قرآن و يك جلسه مسأله احكام مشهود است، بايد با حضور روحانيون در اين هيأت‌ها بيش از پيش به مسائل ديني و قرآني توجه شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما