تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
۰
کد مطلب : ۱۸۹۲۸

لزوم فراگیری آموزش‎های تخصصی توسط مسئولان هیئات مذهبی

لزوم فراگیری آموزش‎های تخصصی توسط مسئولان هیئات مذهبی
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در شصت و هفتمین جلسه شورای هیئات مذهبی استان کردستان اظهار کرد: آموزش‎های تخصصی، آموزش‎های مدیریتی، احکام، آداب، آسیب شناسی در مقوله‎های آموزشی از مواردی است که باید مورد توجه هیئات مذهبی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه استاندارد سازی هیئات مذهبی یکی از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان سات، افزود: باید نگاه کیفی به هیئات مذهبی وجود داشته باشد و سطح فعالیت هیئات مذهبی آنگونه که شایسته استان کردستان باشد ارتقا یابد.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال مدیریت جهادی است و توقعی که از بدنه هیئتی انقلاب وجود دارد توقع فزاینده‎ای است.

وی با اشاره به اینکه در استان کردستان نگاه جهادی از سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان آغاز شده، بیان کرد: این نگاه از امسال با نامگذاری سال ۹۳ به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در کل کشوربوجود آمد اما باید توجه کنیم که در زمینه فرهنگ به‌ویژه فرهنگ دینی مدیریت جهادی و نگاه جهادی بیشتری وجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: دشمن با تمام توان به میدان آمده و باید سعی شود که در برابر تهاجمات گسترده دشمنان به بهترین شیوه ممکن ایستادگی کرد و مانع پیشروی دشمن شد.

در این جلسه هر کدام از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه‎های هیئات مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کردند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما